buik verbergen

Hoi ik heb een vraag, ik ben best zwaar en heb een aardig buikje. Ik heb alleen niet het doorzettingsvermogen om af te vallen dus accepteer ik het. Alleen mijn vraag is aan de wat vollere mensen hoe verbergen jullie je buik?
give me some tips please!

1 sep 2015, ik


Reacties

plaats reactie
1

Hoi ik heb zelf ook een dikke vet buik en ik verberg hem niet. Het is juist lekker zon buik. Wees er maar trots op

1 sep 2015, 21:09, Buik
2

Wie weet er nog meer tips want hier er heb ik niets aan.

2 sep 2015, 15:09, ik
3

Gewoon hoge broeken dragen ofzo.. miss staat het je wel goed :) gewoon weg blijven strakke kleding en t komt wel goed

2 sep 2015, 16:09, x
4

Tips???

2 sep 2015, 22:09, ik
5

heb het zelfde probleem haha
ben ook niet de dunste, maar ik trek meestal iets wijdere truien aan (niet slons kleren) maar je kan ook kleren in laagjes dragen dan lijk je meestal ook dunner en het kleed ook af.
of ook vaak als ik een joggingbroek aan heb trek ik heb over me buik.. helpt ook wel.

3 sep 2015, 10:09, Piepeloi
6

probeer precies de goeie kleren te zoeken, die inderdaad niet strak zijn. probeer de aandacht vooral naar je gezicht te brengen met bijvoorbeeld je haar leuk of een lipstick. Hoge broeken helpen ook ja! en gewoon jezelf zijn! komt vast goed x

3 sep 2015, 19:09, Lara_
7

High wasted broeken bij pull&bear met een wat langer en oversisted shirt help!

3 sep 2015, 22:09, isverwijderd

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.