Buddy

Hoi meiden,

Wat zouden jullie ervan vinden als er een soort 'buddycoach' bestond, die samen met je gaat eten; gaat sporten; praat met je familie en waar je jouw struggles mee kunt bespreken? Kortom, iemand die je helpt om, na een behandeling of therapie, het dagelijkse leven weer op te pakken. Iemand die je volledig vertrouwt en die er voor jou is.
Zou dat helpend zijn voor hoe het met je gaat?

Liefs, Gaby

19 okt 2017, Gaby


Reacties

plaats reactie
1

Goed idee. VVD.

19 okt 2017, 17:10, Ik zeg alles wat ik denk
2

@Gaby.

Dat is er toch al.
Alleen niet zo uitgebreid als jij beschrijft.
(een vertrouwensman/vrouw)

Ik denk dat zo goed als niemand 24/7 met een ander wil zijn, zelfs in een huwelijk wil je af en toe ''tijd voor jezelf hebben''.

Je moet je aan leren om tegen dingen/voorstellen die je niet wil, NEE te zeggen.
(''harder worden op jezelf'')
Dat zal niet iedereen leuk vinden, en misschien moet je dan zelfs op zoek naar een andere vrienden/kennissengroep.

Neem zelf het initiatief in plaats van het door anderen te laten beslissen.
Mijn NEE is NEE, en al blijven ze ''doordrammen'' en op je in praten, NEE is NEE en NEE wordt echt geen JA omdat de anderen dat willen.

19 okt 2017, 18:10, Jaja
3

Ik zou dat niet willen hoor je bent er wel altijd mee je hebt weinig tijd dan voor jezelf ik zou het nooit willen echt irritant lijkt hwt me dan kan je beter gewoon een super goede vriendin hebben waar je iedere langs gaat en mee kan praten enzo dan een sporttraine, ik zou het echt kut vinden maarja mijn mening! Geen haat❤️

20 okt 2017, 00:10, Lype
4

Dat is er al. Meestal heb je dan een echte coach die met je gaat sporten en/of een soort psycholoog die met je praat.

17 dec 2017, 21:12, Prinses

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.