Bruine afscheiding, word ik ongesteld

Hey
ik ben een meisje van 13 en nog niet ongesteld, ik vond eergister middag donkerbruin spul in mn onderbroek en mijn vriendin had dt ook een keer en de dag erna werd ze ongesteld. Maar ik heb het nu al 3 dagen en het stopt niet en ik heb maar een maandverbandje in gedaan. Mijn vriendin had dit maar 1 dag en toen werd ze ongesteld ik ben nog niet ongesteld. Is dit normaal? word ik uberhaupt wel ongesteld binnenkort? heeft iemand anders dit ook (of gehad)? Want dit klinkt raar maar nu hoop ik eigenlijk dat het een keer bloed is en niet donkerbruin/zwart zodt ik weet dat het gwn normaal is...

Help xx

16 jan 2016, anoniemkind


Reacties

plaats reactie
1

De eerste paar keren dat je ongesteld word is het vaak maar heel licht, en dat hoeft maar 1 dag te duren, of je vind 1 keer een heel klein beetje bloed in je onderbroek. Je bent ongesteld geworden lijkt me ja.
Bij mij waren de eerste drie keren echt maar heel weinig, en erna opeens heel veel 6 dagen lang. Dusja.

16 jan 2016, 13:01, iemandd
2

Maar het is dus bruin en geen bloed? Hoe kan dat dan?

16 jan 2016, 16:01, anoniemkind
3

Kan iemand alsjeblieft helpen? Ik ben namelijk ongerust dat ik niet zolang bruin hoor te hebben ofzo. Heeft iemand tips of eigen ervaringen of een verklaring hier voor

17 jan 2016, 08:01, anoniemkind
4

Had ik ook :) waarschijnlijk zat het bloed dus al langer in vagina en daarom is het bruin. Dat zei mijn moeder tenminste :) Ik had 6 dagen lang bruin, dan heb je waarschijnlijk gewoon je eerste ongesteldheid dus!

xx

17 jan 2016, 10:01, xblondje
5

hoi het zal waarschijnlijk je eerste ongesteldheid te zijn. zorg er voor dat je maandverband in je school tas heb als je naar school gaat. bij mij was dat ook zo. het duurde wel 2 maanden voor dat ik de 2 keer ongesteld werd.

xx

17 jan 2016, 22:01, inge
6

JA je had precies wat ik heb he ik heb het nu ook 3 dagen iemand help ik maak me zorgen het blijft donkerbruin al 3 dagen en het word niet roodd😥

8 mei 2019, 22:05, Anoniem
7

Ik heb het ook... k heb ook hele erge buikkrampen dus ik ben nu waarschijnlijk ongesteld geworden maar k weet het niet zeker

13 aug 2019, 21:08, Anoniem
8

Ik heb het nu ook al twee dagen maar heb geen buik krampen wat moet ik doen
🤔😰

2 nov 2019, 15:11, Anopdtje
9

Heyyyy ik ben zelf ook 13 en het kan dat je donkerbruin (rood) spul in je onderbroek hebt dat kan inderdaad best wel lang zo zijn dat betekent niet dat er iets met je aan de hand is bij iedereen is dat anders ik had zelfs een hele maand dat bruine spul in mijn onderbroek maar maak je niet druk zorg wel dat je maandverband mee hebt of tampons en dat het geen pijn doet dat is ook geen probleem ik heb dat ook niet nog een tip voor als je buikpijn hebt of buik krampen stap dan in de douch of in bad dat helpt

8 jan 2020, 23:01, Ikeehhhh!!!
10

Hallo ik ben 13 jaar en ik ben al 3 keer ongesteld geworden nou dit word me derde keer ik heb namelijk al 3 keer bruin spul in me onderbroek maar de eerste keer zag je ook rood er door maar nu al 2 keer niet maar gewoon bruin is dit dan normaal Of moet ik me zorgen maken

29 jun 2020, 21:06, Anoniem
11

Toen ik voor de eerste keer ongesteld werd, had ik ook bruin spul, het is dus normaal. Het wordt wel steeds rooder zeg maar want ik ben het nu ongeveer een half jaar en nu is het bijna nooit meer bruin.

30 jun 2020, 13:06, blairxx
12

Hallo hallo, ik ben ook een meisje van 13. Afgelopen dinsdag avond had ik dit ook ineens. Ik wist (weet het nogsteeds niet echt) niet wat het was maar toen ik naar de wc was geweest zag ik op mijn wc-papiertje een heel klein beetje roze gloed erop. Ik zag ook in mijn onderbroek bruin slijm en bruin opgedroogd slijm. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar ik snap het nogsteeds niet. Ik heb deze dagen ook dit steeds weer gehad maar ik vraag me af of je het niet duidelijker hoort te zien. Ik bedoel is het niet dat je in de wc bloed ziet liggen Als je ongesteld bent geworden of iets dergelijks? Verder moet ik erbij zeggen dat ik (om een beetje uit te proberen) een tampon in deed en daar zat idd bloed aan maar nogsteeds vind ik het appart dat je niks in de wc ziet. Let me knowww

4 sep 2020, 20:09, Kikker
13

Hey Kikker,
Ik ben dit jaar (de laatste dag van de zomervakantie) ook voor de eerste keer ongesteld geworden. Je hoeft niet perse bloed in de wc te zien. Ik had gewoon eerst 2 dagen een beetje bruine afscheiding en toen de dag erna heel veel opgedroogd bloed in mijn onderbroek zitten. Heb toen er denk ik 4/5 dagen last van gehad en toen was het over.
‼️ VRAAGJE ‼️
Ik heb de laatste week weer veel last van mijn buik, kan het zijn dat ik binnenkort dan weer ongesteld wordt? Ik had dat namelijk wel bij mijn eerste keer. Let me know! 😁💖

4 sep 2020, 23:09, Anoniem💗
14

Iemand help please!!

6 sep 2020, 21:09, Anoniem💗
15

hoi anoniemkind
zorg dat je maandverband of tampons bij je heb.. ik weet niet of er bij jullie op school mandverband of tampons zijn die je bij een docent kan gaan halen. of dat er op de wc zo een automaat hangt..

8 sep 2020, 12:09, e
16

Hey,
ik heb dit op dit moment ook
al voor de afgelopen 3-4 dagen bruine afscheiding gehad en raakte ontzettend in paniek want ik wist niet wat het was.
Overal op internet stond wat anders dus wist niet wat ik moest denken. Ook nog geen bloed tegen gekomen maar een vriendin zegt dat ik wss ongesteld ben geworden maar wou je ff laten weten dat je je geen zorgen hoeft te maken want dat had ik gedaan maar wss zijn we gewoon ongesteld geworden.

xx

24 okt 2020, 22:10, anoniem
17

Ik heb dit vandaag ook gezien bij mij. Alleen de vlekken zijn nu ook zwart ik heb het mijn moeder nog niet verteld ik ben te bang. Maar het is heel veel en zwart bruin kan iemand mij helpen.

15 dec 2020, 20:12, Anoniempje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.