Bruine afscheiding??? ?.??. Help

ik heb sinds 3 dagen bruin spul, ben ik nu ongesteld? En is er een kans dat ik doorlek? Antwrd pleaz snel

19 jan 2017, Anoniempje200


Reacties

plaats reactie
1

Lieve anoniempje200 ik ben bang van wel

26 jan 2017, 18:01, Eva
2

ik zou maandverband gaan regelen. anders lek je wel door. je bent ongesteld geworden...

28 jan 2017, 03:01, *A*
3

Lieve *a* goed advies ik denk dat
het al is gebeurd helaas

28 jan 2017, 12:01, Eva
4

Het is nu al bijna anderhalve maand geleden ben ik het of niet en wanneer kan het weer komen?

24 mrt 2017, 20:03, Anoniempje 200
5

@anoniempje200
was het echt rood? als het lichtbruin was, ben je denk ik nog niet ongesteld. was het 3 dagen achter elkaar?

24 mrt 2017, 21:03, x
6

Ja het was 3dagen achterelkaar en het was bruin slijm

25 mrt 2017, 08:03, Helpsnel2
7

Misschien was het een mengeling van afscheiding en wat ongesteldheidsbloed. Als je twijfels hebt; ga naar een huisarts. Je kunt vrahen om een vrouwelijke dokter en die zegt niks tegen jouw ouders.

26 sep 2017, 22:09, Nathalia
8

Lieve anoniempje200,

Ik denk dat het poep is.

28 okt 2017, 13:10, weggemans2003
9

Ik ben een meisje van 12 en ik heb altijd heel veel afscheiding!! Maar zins gisteren had ik ineens geen witte afscheiding maar bruin? En vandaag bijna niks alleen kleine beetje bruin met wit maar dat is 300000 keer minder dan dat ik normaal heb heb dat witte afscheiding best vaak soms zit ik gewoon op de fiets en dan moet ik gewoon afstappen ik heb heel vaak echt van die krampen in me buik en alle symthomen om het te worden heb ik ??? Word ik het bijna??? En zo ja hoe moet ik het tegen me moeder vertellen???

23 okt 2018, 00:10, Annoniem
10

hey volgens mij ben je bijna ongesteld geworden. waarschijnlijk is wat je nu hebt een 'voorproefje' van je ongesteldheid. er kan een maand tussen zit voordat je het weer word maar het kan ook 3 maande zijn bv. zelf toen ik ongesteld werd had ik het om de maand terwijl mensen tegen mij zeiden dat het in het begin om de 3 maanden kan. maar het verschilt allemaal per persoon. doe voor de zekerheid maar in de ochtend kijken of het nog steeds is en naar school gewoon een maandverbandje in doen.
xx

23 okt 2018, 20:10, natb
11

hoi anoniem, volgens mij heb jij het ook, en/of is het net zoals bij dingen die dit topic opende ook een 'voorproefje' bij jouw. ik weet niet wat voor band je met je moeder hebt of die open is of niet maar als je het niet durft te vertellen dan kan je het op een briefje schrijven en onder haar kussen leggen of ergens waar ze het vind. je moeder is wel ook een meisje geweest. ik ben trouwens 13 jr en werd ongesteld op mn toen ik net 12 was geworden.

oha ik heb ook een vraagje voor jullie hebben jullie al borsten want ik ben bang dat ik geen borsten krijg omdat ik ongesteld ben.
doei xx

23 okt 2018, 20:10, natje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.