Bruin spul in mijn onderbroek

Hoi,
Vier dagen geleden vond ik bruin bloed/spul in mijn onderbroek. Nu vier dagen later krijg ik het nog steeds. Op de ene site heb ik gelezen dat je dan ongesteld bent geworden, maar op de andere site staat weer van niet. Ben ik ongesteld geworden?
X

16 apr 2020, Mw


Reacties

plaats reactie
1

hey mijn moeder had het ook die dacht dat ze in haar broek gepoept had je moet er maar eens aan ruiken als het stinkt dan kan het iets zijn wat er echt nii in hoort als het gwn lijkt is het waarschijnlijk dat je ongesteld ben.
zo had ik het in ieder geval ook<3

16 apr 2020, 13:04, Esmeetje
2

Bruin spul kan oud en uitgedroogd bloed zijn. Het is vaak wat slijmerig als het nog "vers" is. Daarnaast zit het echt recht onderin of misschien een beetje naar voren in de onderbroek (bij mij in ieder geval)
Als ik nu bruin bloed heb, weet ik dat ik in de komende 2 dagen ga bloeden (er komt altijd eerst oud bloed en dan pas vers bloed)
Het kan kunnen dat je nog niet zo zwaar ongesteld bent dat het bloed niet direct je lichaam verlaat en daarom dus bruinig is. Zo lang het echt bruin bruin is zou ik me geen zorgen maken.
Maar als het geelig is, kan het zijn dat er iets vies in je vagina zit. Kan gewoon gebeuren, daarvoor heb je middeltjes die het "schoon" maken.
Ik denk echter dat als je het aan je moeder/oma/verzorger/ect. laat zien dat die je het kunnen uitleggen. Ik kan je het antwoord niet geven, want ik kan het niet zien of ruiken ;)

16 apr 2020, 13:04, Auriane
3

Het stinkt wel, maar het ruikt hetzelfde als de witte afscheiding die ik al meer dan een jaar heb. Alleen ik weet niet zo goed of ik nu ongesteld ben geworden, want overal staat wat anders.

16 apr 2020, 14:04, P
4

Weet je al of het ongesteldheid is?

16 apr 2020, 21:04, flxmvn_
5

Dat wil ik juist weten.

17 apr 2020, 07:04, Mw
6

Heyy hoi ik heb het ook en het is waarschijnlijk ongesteldheid dus ga snel naar je moeder en vertel het haar!

29 mrt 2021, 15:03, Demi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.