💔 Broken

Hey amy,
Jij reageerd. Meestal. Op. Mijn berichten.en ook dit x heb ik je hulpnweer nodig. Ik heb op school een. Lerares gehad waarmee ik heel veel praatte over hoe het ging. En eigenlijk hield (nog stees hoor) ik wel van haar. Ik heb geen moeder meer want die ia 4 jaar geleden overleden. Dus ze voelde als een 2e moeder. Is dat verkeerd? Ik heb het haar nooit gezegd maar nu duef ik het al helemaal niet meer. Ik gaf haar ook wel is ceadautjes zoals een reep chocola en voor dr verjaardag wel iets groters maar ja ik heb nu een grote fout gemaakt. Ze is best wel verlegen en een klas deed niet zo aardig en toen vroeg ik via insta wat er was en toem heeft ze me geblokkeerd. Die donderdag kwam ik weer op school en ze negeerde me compleet. Uit school kwam ze na me toe en ze zei ik wil je spreken. Al dke cadeautjes enzo dat mag echt niet en dat wil. Ik ook niet meer en als. Je wil praten moet je naar een. Maatschappelijke werker dus ik wil ook geen mails meer. Ik dus helemaal verdrietig.. En de volgende dag kwam ik weer op school en ze keek me echt aan zo van als. Blikken konden doden. Toen ben ik half boos/verdrietig op haar afgestapt en. Zij heel vrolijk. Heyy wat doe. Je? Ik zo ik wil met je praten. Ze zegr okay hoor. Ik zeg. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet. Zei zeg: ik ook. Niet maar ik wil gwn dat ongemakkelijke weg. En het klinkt een beetje stom maar je bent gewoon een. Leerling en. Ik ben je leraar. Ik:okay haat je me. Nu? Ze zegt nee juist helemaal niet maar ik wil gwn dat ongemakkelijke weg. Okay dan nou dat was het zei ik. Toen ging ze weg. Maar ik voel. Me nog steeds gebroken. (kan deze. Topic worden verwijdert als ik dat wil?)

20 okt 2018, lauren


Reacties

plaats reactie
1

Dat is super naar!
Maar zoals ze zij probeer anders iemand anders (geen leerkracht) te vinden om mee te praten die je vertrouwt. Of vraag aan je vader/verzorgers om een hulpverlener ofzo..
Sc6

20 okt 2018, 18:10, Someone
2

Okay thanx

20 okt 2018, 20:10, lauren
3

Lieve Lauren, bij mijn helpt de kindertelefoon altijd. Misschien dat doen.

21 okt 2018, 10:10, Eva🍚
4

Heeft iemand nog tips?

21 okt 2018, 19:10, lauren

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.