Broekplassen

Op school komt het wel eens voor dat ik in de les al een tijdje moet plassen, en het dan ophoud tot de pauze. Omdat het dan altijd druk is bij de meiden-wc's moet ik daar dan een tijde in de rij staan, en soms moet ik dan zo nodig dat ik al een paar druppels in m'n broek plas. Gelukkig is vaak alleen m'n onderbroek nat en zie je het niet op m'n broek, maar pas had een meisje bij het omkleden met gym een natte plek in m'n onderbroek gezien. Ze vroeg of ik nog niet zindelijk was ofzo... Hebben meer meiden hier last van?

19 jan 2017, elsa


Reacties

plaats reactie
1

Nee ik niet

25 jan 2017, 15:01, Meisje
2

Domme reactie van dat andere meisje bij het omkleden. Veel meer meiden hebben hier namelijk last van, vaak ook als ze moeten lachen, hikken, niezen of hoesten. Om het te camoufleren kan je natuurlijk een maandverbandje in je onderbroek doen. Verhelpen is echter natuurlijk beter dan camoufleren.

De spieren waarmee je plas kan ophouden zijn je bekkenbodemspieren. Deze kun je trainen. Google maar eens op: 'bekkenbodemspier oefeningen'. Het zijn maar kleine spieroefeningen die je heel onopvallend, zonder dat iemand het hoeft te weten of te merken, kan doen. Duren ook maar 10 min. per dag. Wanneer je deze regelmatig doet (het liefst dagelijks) kan je hiermee heel effectief je bekkenbodemspieren trainen, waardoor je beter en gemakkelijker je plas kan ophouden. Dit voorkomt dat je opnieuw in je broek plast ;).

25 jan 2017, 22:01, Timo
3

Heb ik ook wel ns 😅 Vervelend Iknow, maar ik draag sowieso altijd n inlegkruisje

25 jan 2017, 22:01, 👻

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.