Bril niet sexy

Heyy ik heb dus een bril. Ik vind hem vrij stom want als het regent wordt ie nat, hij beslaat vaak enz. Maar ik ben dus veel mooier zonder bril. Dus ik voel me best onzeker door mijn bril. Dus maakt een bril iemand inderdaad minder aantrekkelijk?

29 apr 2018, -verwijderd-

Reacties

plaats reactie
1

ik vind dat een bril iemand er slimmer uit laat zien :) niet per sé nerdy of zo, maar ouder en volwassener. het ligt er natuurlijk aan wat voor montuur er bij je past maar ik denk dat er veel leuke trendy brillen zijn

15 mei 2019, 22:05, pineappleanna
2

Zeker niet. Juist ontzettend mooi. Ik val op jongens ook met bril!😂Maar als je gewoon een mooie bril hebt die jij zelf mooi vind enzo dan is dat prachtig en vinden jongen of meisjes natuurlijk je vast aantrekkelijk💋

19 mei 2019, 15:05, Anoniem123
3

Ik heb ook een bril en vind mezelf ook mooier zonder. Wat ik meestal doe is wel gewoon mijn bril dragen, maar op dagen dat ik niet zon last heb van mijn ogen zet ik hem niet op of met gym of feestjes ook niet en zo heb ik nog wel wat afwisseling en dat vind ik wel fijn! Dan is het ook nooit zo dat de mensen waarmee je omgaat je alleen maar met bril kennen

22 mei 2019, 21:05, Roosx
4

Als jij jezelf mooier vindt zonder bril, neem dan gewoon lenzen of zoek een dunner of doorzichtig-achtig montuur uit.

24 mei 2019, 22:05, Appelflap

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer