Brave vrienden

Hoi ik ben 14 en ik zit op een best wel kak school. Mijn vrienden denken nog niet eens aan ontgroend worden maar ik zelfs aan meer 😬. Ik wil wel gewoon al bijna alles en naar fisa's gaan en een beetje exitment in me leven maar ik wil ook niet ontmaagd, blowen, drinken enzo. Ik hou wel echt van me vrienden en wil ze niet teleur stellen ofzo maar ik ik voel me best wel alleen in dit, dus is er een middenweg die ik kan nemen ofzo?
Xx

27 sep 2018, Gina


Reacties

plaats reactie
1

Begin er over met een paar gwn keer vrsgen

27 sep 2018, 21:09, Kok
2

Hey Gina,

Zo te lezen ben jij wat avontuurlijker dan je vrienden van school en voel je je hier wel een beetje alleen in staan?

Ik ben blij te lezen dat je je niet wilt wagen aan blowen, drinken en je ook nog wilt wachten met je eerste keer. Ik snap en begrijp dat je heel erg nieuwsgierig bent naar allerlei nieuwe dingen, maar het is inderdaad goed om dit niet te overhaasten. Je hebt nog alle tijd om te experimenteren. Je krijgt eerder spijt dat je hier te vroeg mee bent begonnen, dan te laat.

Zoals Kok ook al aangeeft, is het wel een goed idee om het er eens over te hebben. Je zou ook oudere jongeren of volwassenen kunnen vragen naar hun ervaringen op dit gebied. Zo kom je er ook wat beter achter wat goed voor jou is om te doen en wanneer het goede moment is om te gaan experimenteren.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

28 sep 2018, 09:09, Amyxx
3

Thanks Amy ♡♡

30 sep 2018, 15:09, Gina
4

Misschien kan je hun een keer meenemen naar een leuk feestje en dan denken zijn misschien ook wel van; Leuk! En gaan ze dan vaker mee
Ik heb bijvoorbeeld 1 vriendin waarmee ik altijd lol mee kan trappen, zij is dan wel al begonnen met drinken enz. Ik zelf niet maar zij cind dat ook prima.. Je kan een keertje tegen hun zeggen dat je het superleuk met hun vind maar dat je wel een keer naar een feestje wil ofzo.. dan gaan ze misschien wel mee..

2 okt 2018, 21:10, Helperrr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.