boyfriend

Hey allemaal! Ik wordt bijna 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad (dus ook nog nooit gezoend). Ik vind iemand leuk (al bijna 4 jaren lang) maar nu krijg ik dus tekens van hem dat hij me niet leuk vindt. Ik voel me echt slecht. Het voelt alsof niemand me goed genoeg vindt. Je kan natuurlijk zeggen:’de ware komt wel’ maar dit zijn toch mijn ‘teenage years’ en ik wil ervan genieten, maar ik wil ook eens voelen hoe het is als iemand van je houdt.
Jullie kunnen me niet helpen, maar ik wou gewoon even mijn verhaal kwijt.

31 jul 2019, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Wat rot voor je justmexoxo, ik snap dat je rot voelt dat je nog nooit hebt gezoend of vriendje hebt gehad maar ieder doet het op zen eigen tempo en soms duurt het gewoon ff voordat je iemand vind, jezelf vergelijken met anderen gaat je alleen maar rotter laten voelen en daarom raad ik je af om met mensen vergelijken: omdat er maar een jij is en zelf snap ik dat je wilt genieten maar je kan ook nieuwe vrienden vinden. Maar er zijn ook puberdate sites en je kan natuurlijk proberen een bijbaantje te zoeken of vrijwilligerswerk doen om contact met mensen te maken. Misschien helpt netwerken in je omgeving om een leuk vriendje te vinden. Misschien helpt therapie om je minder ongelukkig te voelen? En ik stuur dit bericht niet zomaar dit bericht is bedoeld als steun en advies en hopelijk doe je er iets mee.

6 aug 2019, 20:08, juliatje.
2

Zelf moet je crush ook niet dwingen als hij niet met je wilt. Maar vaak zijn crush mensen onbereikbaar, er komt een tijd waarin je moet kiezen tussen de bladzijde omslaan of het boek afsluiten.

6 aug 2019, 21:08, juliatje.
3

echt super bedankt voor je reactie!!xx

6 aug 2019, 23:08, justmexoxo
4

bedankt justmexoxo

7 aug 2019, 08:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.