Bovenbenen scheren

Heyhey,

Toen ik mijn bovenbenen ging scheren bleven er heel veel haartjes over, dit gebeurt nooit bij mijn onderbenen. Ik heb op vooral mijn bovenbenen hele witte haartjes, maar ze vallen nu op omdat mijn huid vanwege de zon wat donkerder is, dus ik wil het er wel vanaf. Weten jullie hoe dit komt of hoe ik me beter kan scheren?

Av bedankt xx

29 jul 2020, Sabsab


Reacties

plaats reactie
1

Wat voor scheermesjes gebruik je?
Wat gebruik je ervoor?
Ik raad sws aan om mannenscheermesjes te gebruiken(ik ga er nu even van aan dat je een meisje bent hahah),
Je kan je benen met verschillende middelen scheren, maar ik raad aan om het met water te doen want dat gaat makkelijker(voor mij dan)
En hoeveel mesjes gebruik kan ook veel schelen(2 mesjes op 1 of 3 op 1 enz)
Ook als je wegwerp mesjes gebruikt, en eerst je onderbenen doet, misschien is -ie bot dan, dat je dan een andere moet gebruiken

Hopelijk heb je er iets aan!

29 jul 2020, 20:07, F
2

HoiHoi,

Ik scheer mijn benen maar ik ben te bang om het aan mn ouders te vertellen maar ik gebruik wel het scheermesje van de vrouwen om me heen ik wil wel een eigen kopen maar dan gaan me ouders vragen stellen ik ben nu 12 bijna 13 ik scheer ook mn vagina is dat raar?

30 aug 2020, 10:08, Rosalie
3

@Sabsab Je bovenbeen haren zijn waarschijnlijk wat langer dan je gemiddelde onderbeenhaar dat je scheert. Dit zorgt ervoor dat je haren minder netjes door het mesje kunnen worden geschoren.
Wat ook speelt is dat de haarrichting minder uniform is dan op je onderbeen. De haren aan de achterkant groeien misschien richting je billen, de haren aan de voorkant groeien wat opzij (van je heuvel af). Kijk eens rustig in welke richting je haren exact groeien.

@Rosalie. Vrij weinig is echt raar. MAAR koop een eigen scheermes. Het gebruiken van messen van andere is zeer onhygiënisch, vooral als zij niet weten dat jij ermee scheert. Zo verplaats je bacteriën van de oksels van een ander naar jouw vagina en andersom. Dat wil je NIET hebben, die bacteriën horen er niet. De vragen van je ouders zullen vast meevallen.

30 aug 2020, 13:08, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.