Borstverkleining

Hey iedereen

Ik wordt binnen een maand 14 maar ik heb al wel een cup 75 D en nu soms al E. Deze zomer ga ik met 2 vriendinnen naar Kroatië maar ik schaam me wel voor m'n borsten. Ik vind het ook best wel lastig. Veel mensen op dit forum zeggen dat je blij moet zijn met "grote" borsten maar zij begrijpen het denkik niet helemaal want ze hebben het zelf niet. Dus ik vroeg mij af wat jullie zouden doen en Of ik met mijn mama moet gaan praten over een eventuele Borstverkleining (wat ik wel wil). Alvast heel erg bedankt Xxx

Ps. : wie heeft hier ook last van ???

2 apr 2018, Lila


Reacties

plaats reactie
1

Als je er last van hebt moet je eens met je huisarts praten

3 apr 2018, 08:04, Bikinigek
2

lieve lila

ik ben net 13 en heb ook best grote borsten (vind ik). ik heb cup maat 75 c, maar dat is erg verschillend meesstal deze cupmaat. ik snap dat het heel erg vervelend is. bijvoorbeeld mijn vriendiinen hebben bhs met de maat a en ik niet, of als we gaan wemmen vind ik het ook spannent. ik heb het gevoel dat in een bikini mijn boorsten alleen maar groter lijken. ik zouer goet over na denken. het is wel heel wat maar als je er echt ongelukkig van word zou ik het toch doen want dan voel jij je vast ook lekkerder in je vel! en dat is ook heel belangrijk. maar ja ik ben geen deskundige dus kan niet echt vertellen wat goed voor je is. uiteindelijk is het jouw keus! ik hoop dat je nog wel wat aan mijn reactie hebt gehad.

xoxo

3 apr 2018, 12:04, eviiiiiii
3

Lekker verkleinen met de hap!

5 apr 2018, 22:04, Liek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.