Borstengroei

Hoi

Hoe snel groeide de borsten bij jullie? Of ging het juist heel erg langzaam?
Welke leeftijd begon het bij jullie? En zijn ze nog steeds aan het groeien of al uitgegroeid?

Bij mij ging het heel erg snel, was 11 toen ze begonnen met groeien en ben nu 14 en groeien amper meer. Heb nu 70c

10 feb 2020, mirthe007


Reacties

plaats reactie
1

Ik was 9πŸ’€πŸ˜‚

10 feb 2020, 21:02, Oof
2

Bij groeien ze vanaf me 10 een heel klein beetje. Ik kreeg een mini heuveltje. Op me 11 groeide ze niet maar nu ( op me 12dw) is het al aardig wat. Die van groeien dus best langzaam, ze zijn nog niet uitgeroeid denk ik. Ik kan. Een bh aan maar draag nu nog gw topjes

11 feb 2020, 15:02, D.πŸ’ž
3

Het is begonnen op mijn 11e en gestopt op mijn 14e het ging eerst heel langzaam en toen op een gegeven moment ging ik in now time van een c naar een e en bij f zijn ze gestopt(gelukkig)

13 feb 2020, 22:02, Laura
4

toen ik 13 was, had ik nog hele platte borsten en ze deden niet pijn. (dat moet wel zo zijn) nu ben ik 14 en begint het nu, ik heb vorige week een topje gekocht. maar aan een bh ben ik nog niet aan toe, want ik heb nog hele mini.

27 feb 2020, 15:02, A N O N I E M
5

Heyy ik ben 12 en ik ben gwn een wandelende gamma plankπŸ˜‚ dus geen idee of het ooit gaat komen πŸ˜…

17 feb 2021, 22:02, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.