Bolle buik na eten

Hi ik ben een meisje en ik vind mezelf eigelijk best wel dik m’n benen zijn dun maar m’n buik heel dik ook als ik op een dag niks eet heb een een mooie strakke buik maar als ik ga eten dan blaast ie gwn op dan lijk ik net zwanger ik ben 150 cm en ik weeg 42kg ben ik te zwaar? Alvast befankt voor de hulp doegg

7 mei 2018, Meisje met bolle buik


Reacties

plaats reactie
1

Nee je bent nuet dik. Bereken gwn je BMI beter dan deze iri berichten.

7 mei 2018, 17:05, Berkwkwn gwn je du king bmi
2

Het kan ook door ondervoeding komen omdat je te weinig binnen krijgt zelf heb ik dat ook.Maar niks eten op een dag is erg slecht voor je ook ben je in de groei ,dus niks eten is niet handig.Je kan het beste naar een huisarts gaan voor advies.

7 mei 2018, 20:05, juliatje.
3

juliatje. het gaat toch wel goed met je? Want dat is wel heel slecht voor je. Eerst had je toch een bmi van 21?

7 mei 2018, 21:05, Girl
4

Zelf gaat het de laatste minder helaas ,maar zelf was ik al langer ondervoed.(pas kort door dokter vastgesteld) Maar was de laatste tijd wat af gevallen waardoor me bmi 16.8 was ,maar moet nu helaas aankomen van dokter vanwege ondervoeding.(haat ik echt)Mag ook niet tot weinig bewegen (ben wel actief) want ze willen niet dat ik afval.Ook mag ik misschien na me schoolvakantie een tijdje niet naar school ,omdat ze willen dat ik het rustig aan moet doen.Maar hoor vandaag tijdens gesprek in ziekenhuis hoe ik veder wordt behandeld.

8 mei 2018, 07:05, juliatje.
5

Komt dat door je vegetarier?

8 mei 2018, 19:05, Girl
6

Nee wou gewoon afvallen ,maar moet aankomen dat probeer ik te hinderen nu en me oude gewicht weer terug te krijgen.

9 mei 2018, 07:05, juliatje.
7

Dat is gas en voedsel en niet echt vet maak je geen zorgen. Je maag kan namelijk heel klein worden als je voor een lange tijd niet of weinig eet en als je dan weer eet rekt je maag uit. Probeer een gezond eetpatroon aan te houden dan komt het allemaal wel goed.

10 jul 2018, 20:07, Mason

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.