BMI van 16.. is dit teveel?

Ik ben 13 jaar - 1.75m - 49 kilo.
ik heb een bmi van 16, is dit teveel.. want ik vind mezelf namelijk nogal dik..

dikzakjex

5 aug 2013, dikzakjex


Reacties

plaats reactie
1

Meis, je hebt 2 kilo ondergewicht, dus ik zeg ga naar de huisarts of veel eten en dan kom je zo weer 2 kilo aan!

You can di it!

Greets me xx

5 aug 2013, 12:08, sophie027
2

veel eten gaat niet..
als ik iets heb gegeten voel ik me schuldig en daarom eet ik heel weinig...

dikzakjex

5 aug 2013, 13:08, dikzakjex
3

Bespreek het met iemand uit je omgeving die je kan helpen.
Uiteindelijk moet je toch aankomen dus je kan t maar beter gewoon doen. Niet een heel groot probleem van maken

5 aug 2013, 13:08, O
4

ik wil er ook wel vanaf want ik krijg nogal vaak opmerkingen ..
me vriendinnen zeggen ook steeds dat ik meer moet eten maar ik durf gewoon niet te zeggen dat er wat is..

vorig jaar op school was ik ook flauwgevallen bij gym dus nu let de gymleraar heel erg op mij..

dikzakjex

5 aug 2013, 13:08, dikzakjex
5

Wat super rot voor je.

ik ben ook super vaak bang dat ik ga flauwvallen

6 aug 2013, 00:08, Jasmijn
6

Ga er met iemand die je echt vertrouwt over praten. Misschien kunnnen jullie samen naar de huisarts gaan.

6 aug 2013, 09:08, butterfly_xx
7

bedankt allemaal voor het reageren..

ik zie wel of ik het aan iemand durf te vertellen...
maar we hebben nu nog vakantie dus ik zie niemand..

dikzakjex

6 aug 2013, 09:08, dikzakjex
8

nu voel ik me nog onzekerder doei

23 mrt 2014, 20:03,
9

Je bent niet dik, helemaal niet dik. Zeker niet dik.
Je bent zelfs te dun. Je moet niet twijfelen aan je zelf en onzeker worden. Je moet knokken. Knokken voor een leuk leven en niet piekeren omdat je oh zo dik bent, want dat ben je niet. Dat zegt dat stemmetje in je hoofd. Misschien wel je eetstoornis die je nu aan het ontwikkelen bent. Maar ik denk niet dat je in het Ziekenhuis wilt opgenomen worden, of in een kliniek.
Ik zou er met iemand over praten, misschien is het lastig maar het helpt je wel denk ik.
Zet hem op meis!

22 jul 2014, 11:07, LeeeeeH
10

ik heb BMI van 13. Je moet boffen dat je hoger hebt dan mij. Het is echt niet leuk zo. Ga pleass weer aankomen voordat het erger word

10 sep 2017, 11:09, Annoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.