BMI goed, maar wel moddervet.

Hoi allemaal :) .

Ik ben 13, ben 1.67 en weeg 54. BMI test zegt dat ik gewoon gezond ben, maar ik heb echt heel veel vetrolletjes en mijn vriendinnen hebben dat niet. Ik kan geen strakke hempjes aan, dan zie je écht dat ik heel dik ben. M'n moeder zegt ook dat ik beter een beetje kan afvallen, wil ik ook want ik durf geen bikini meer aan sinds ik uitgelachen ben. Maar wrm zegt die test dan dat ik goed ben? xD en hoe kan je van je vetrollen afkomen?

Kuskus, Lisa.

7 aug 2012, xLISAVANVLIETS


Reacties

plaats reactie
1

Hier echt precies hetzelfde!! x

8 aug 2012, 00:08, h
2

ik ook maar ik heb dan geen vetrollen alles is naar me benen gegaan

8 aug 2012, 14:08, nicki minaj
3

Heey ik heb hetzelfde probleem, hier een paar tips:

Doe elke dag 3 keer 10 buikspieroefeningen en drink veel water. S'avonds en s'ochtends een paar rekoefeningen en sit-upps en niet te vet eten. Eet veel fruit en vooral groente.
Xxx ik hoop dat je hier iets verder mee komt!!

8 aug 2012, 15:08, Lina
4

Thanks Lina :)
Ik doe nu 20 situps per dag - heb geen topconditie en meer kan ik echt niet aan, maar ik ga het gewoon opbouwen totdat ik 50 kan halen - Heb ook een spablauwfles naast mijn tv/computer/in mijn tas die ik vul als hij leeg is dus zo kom ik wel aan een stuk of 2 liter per dag. En chips laat ik voorlopig staan ;)

XX

8 aug 2012, 15:08, xLISAVANVLIETS
5

dat heb ik ook ..maar mis heb je dat vet nodig dan is het eigenlijk gewoon vel maar als je der af wil sporten en minder snoepen dat deeeddd ik ook werkt perfect ..ppppss je moet wel doorzetings vermogen hebben

26 aug 2012, 17:08, nanambie
6

Ik heb ook een goed bmi maar veel vetrollen als ik zit.
mijn tweelingzus heeft ook wel vetrollen als ze zit,
Maar 1 ofzo en dat is gwn vel.
Bij mij is het echt vet: 3 vetrollen!!
En ik heb zon vetrolletje onder mn bh
Dus als ik in mn bikino loop hou ik mn buik in
Maar ondet mn topje zie je dan toch nog zon
Lelijke dikke vetrol
Kan iemand misschienhelpen

Buikspieroefeningen werkt niet

25 dec 2012, 23:12, Ihatefatbutihaveit:(
7

Ik heb 4 vetrollen maar ik kom er niet af!:(
Mn bmi zegt dat ik 2 kg te zwaar ben
Help me pleazz

Xx

26 dec 2012, 00:12, Wanhoopig!!
8

ik hebb precies hetzelfde
Ik heb het pas net
Vroeger had ik niet zo veel vet,
maar in korte tijd heb ik vetrollen gekregen en een beetje zwembandjes!! help me pleazz

27 dec 2012, 14:12, amyyyyxx
9

De BMI test houd geen rekening met je spiermassa, botgewicht etc etc.

3 jan 2013, 21:01, lkalalalhey
10

Ik heb een te dikke buik. omtrek van 79 centimeter en ben zelf 1.68. Ik ben 14, bijna 15 :(

3 jan 2013, 21:01, Onzekere ikke :(
11

Ik heb ook een goede BMI maar als ik zit heb ik WEL 5 VETROLLEN

3 jan 2013, 22:01, Snoepkontje
12

ik ben 4 kilo afgevallen en ga nog meer afvallen.
ik wil er nog 3kilo vanaf.
ik heb geen vetrollen.
want ik doe elke ochtend en avond buik en been spier ieffeningen.
xblij meisje(want is al 4kilo afgevallen :-) )

3 jan 2013, 23:01, bo_love
13

Hoi meiden,
ik heb dit probleem ook , ik ben deze zomer bijna 8 kilo afgevallen maar heb nog steeds vetrollen mijn enige tip is gewoon door blijven sporten en gezond eten. Let wel op dat je niet te weinig gaat eten hou het boven de 1200 calorieën. Anders gaat je lichaam spieren verbranden ipv vet (vet is erg hardnekkig) en dat willen we niet, we willen buikspieren. Probeer een keer je lichaamsvet percentage te berekenen, de bmi alleen is niet erg betrouwbaar. om je buikspieren te zien moet je onder de 20% zitten.
Op YouTube zijn veel video's te vinden met leuke en goede oefeningen voor thuis.
Ik doe op Ma, Wo en Do:
2 tot 3 min rek oefeningen
4 sets van 75 buikspieroefeningen (verschillende)
4 sets van 50 jumping jacks
4 sets van 25 squats

op dinsdag en donderdag doe ik dezelfde routine maar dan 2 keer ('smiddags en 'avonds)
zaterdag en zondag hou ik het rustig.

op www.nowloss.com
vind je heel veel oefeningen, voedsel tips en op jou aangepaste planningen (moet je je gewicht en lengte etc. invullen) deze site is wel in het engels.

Veel succes ermee iedereen

31 jul 2013, 18:07, Jessica
14

Dit heb ik ook, maar afvallen helpt hier niet zo tegen. Je kunt beter buikspieren kweken, hierdoor gaan de rollen weg (meestal)

19 jan 2014, 13:01, S@nne
15

hoi ik heb hetzelfde probleem
ik ben 13 jaar en ook mega dik (167cm lang en ong.50 kilo ''zwaar'') mijn bmi klopt wel
maar ik ben echt veel te dik, als ik naar anderen kijk schaam ik me echt dood.
please hoe kan ik zo snel mogelijk afvallen????

19 jan 2014, 14:01, ikxxxx
16

Ik heb het ook... :'(
verschrikkelijk. als ik zit voel ik het vet tegen elkaar drukken, zo vies, ik walg dan echt, dat gevoel, rolletjes... Als ik sta ben ik echt binnen no-time moe dus dat kan ook niet. komt natuurlijk door me vet. maar het zijn er wel meer dan 3 hoor bij mij.5 ofso...
ik eet ook gewoon veel, maar kan de drang echt niet weerstaan. of 1 dag, volgende dag is het dan weer weg.
Mijn vet komt ook over mijn broek heen enzo... echt zo lelijk schaam me echt.... :'( En als ik zit en een beetje buig dan gaat mijn shirt zo omhoog en zie je echt zo'n uitpuilende buik. ik weet het ook niet meer............ :'(

15 apr 2014, 00:04, Haai
17

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar ik gebruik nu mijn broers oude longboard. Gwn elke dag ff 2 uurtjes longboarden en in 2 dagen ben ik al een kilo afgevallen! (Wel doen in combinatie met gezond eten). Vergeet jezelf niet te belonen als je een doel hebt bereikt!

19 mei 2014, 19:05, Lol
18

Dat heb ik ook! Kan iemand helpen?

3 aug 2014, 19:08, meisje van 12
19

Ga alleen maar ongezond eten dan val je ook af het klinkt raar maar het is zo

4 aug 2014, 17:08, to be skinny
20

Omg I feel you mijn bmi is Gwn goed maar die vetrolletjes dat zijn er wel behoorlijk wat😩😱

23 dec 2016, 16:12, Anoniempje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.