Blondeer fail...

Hey hey, sorry voor het storen, maar ik zit echt met een groot probleem (vind ik dan).

Ik wilde heel graag mijn haar laten blonderen, maar omdat wij thuis geen geld hebben omdat bij de kapper te laten doen, besloot ik om thuis highlights te laten zetten door mijn moeder.

Ik had een pakje gekocht van l'oreal de color préference of zoiets😂 wat dit simple weg doet, is je haar blonderen door middel van een kammetje, die je moet vullen met blondeer middel en dan door je haar halen. Dit is precies wat wij hebben gedaan. Wat er uiteindelijk is gebeurd (ik had dit van te voren kunnen weten dat dit zou gebeuren), het is helemaal flekkerig aan de boven kant, en boven op mijn hoofd. De stroken geblondeerd haar zijn overduidelijk te zien. Het ergste is dat ik maandag een bruiloft heb.

Mijn vraag is, wat moet ik nu doen? Kan ik gewoon een pakje donker bruine verf halen en dat erin doen? (Ik heb wel ervaring met gewone donkere verf, is altijd goed gegaan) of gaat dat er ook lelijk uit zien? Wat moet ik doen?! Help?

Alvast heel heel heel erg bedankt!!!
Xx me💛

30 mei 2019, me💛


Reacties

plaats reactie
1

Ga naar kappersschool veel goedkoper vaak net zo duur als dat pakje

31 mei 2019, 22:05, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.