Bloed/poepen PLZZZ REA!!!

Hallo, mischien raar gezegt maar. Ik heb anorexia. Daardoor eet en drink ik noet genoeg. Nu ben ik echt redelijk op weg om veel te drinken ongveer 1 liter per dag. Maar dat is niet mijn vraag.

Mischien nodige extra informatie.
Ik ben 15. Weeg nu 44 kg. En ben 168 meter.

Mijn poep is zo dik en stevig dat het er moeilijk uit komt. En heel veel aadertjes zijn geknapt. Dit komt door dat mijn anus veel uitrekt. Ook ga ik niet vaak naar de wc omdat ik niet veel eet.

Mijn eetschema:
10.00. flesje dwangvoeding (met nodige eiwitten en
vetten)
13.00. flesje dwangvoeding (met nodige eiwitten en
vetten)
15.00. Meestal 1 beker (330 ml) ranja.
17.00. flesje dwangvoeding (met nodige eiwitten en
vetten)
18.00. 1 hapje avond eten.
19.00. 1 beker (400 ml) ranja.

Wat kan ik nog meer doen zodat er geen aadertjes meer knappen? En die goed kunnen genezen? En ik weer normaal naar de wc kan poepen?

Plzz kan ik hier reactie op krijgen. Het doet echt pijn en hou het niet lang meer vol. Ik zit soms wel een uur op de wc te huilen om dat het gewoon niet lukt.

29 dec 2019, Anoniem550


Reacties

plaats reactie
1

Hey @anoniem550,

Ik vind het echt heel vervelend voor je dat je dit mee moet maken en ik wens je alvast heel veel suc6. Misschien kan je proberen om het een klein beetje op te bouwen
Dus bijvoorbeeld om 3 uur 340 ml in plaats van 330 ml. En dan 's avonds om 18.00 2 happen avondeten. Zo kan je het rustig opbouwen en wat meer gaan eten. Daar kan je ook makkelijker van poepen en dan genezen je adertjes waarschijnlijk ook.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en heel veel suc6!

29 dec 2019, 20:12, Anoniempjevan11
2

Ik heb geen idee hoe ik je hierbij kan helpen.. miss ff internet voor hulp vragen

29 dec 2019, 23:12, Ffffff
3

miss kan je iets een hapje of een bakje yoghurt nemen waar ook de nodige voedingsstoffen inzitten??

30 dec 2019, 10:12, sssssssss
4

Ik zal advies aan een dokter vragen en meer drinken. Ik snap dat dit moeilijk is met anorexia. Miss kan je je steets bij elke slok bedenken waar je het voor doet. Ik heb voor de rest geen tips, sorry.
Suc6z

2 jan 2020, 00:01, ... Anoniem...
5

Als het een beetje schraal is kan vadaline miss helpen maar nogmaals zak ik langs een dokter gaan

2 jan 2020, 00:01, ... Anoniem...
6

Das klote, mijn broertje heeft ook last met poepen (gehad).
Hij heeft op dit moment "poepspul" (macrogol ofzi heet het volgensmij) van de dokter gekregen. Dat helpt zover ik weet. Ook drinkt hij elke avond yakuld (sorry ik weet even niet hoe jenhet schijft, dat soort van yovhurtdrink in zo'n klein potje, gewoon in de winkel te kopem).
Misschien een idee om er met de huisarts ofzo over te praten als dat lukt? Misschien niet het fijnste en leukste onderwerp om er over te hebben, maar die huisarts is wel wat gewend;)
Hou je taai
Xx

9 jan 2020, 22:01, Floo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.