Binnenste schaamlippen van 2cm+bolle venusheuvel

Help, mijn binnenste schcasmlippen zijn heel lang. Het zit niet lekker als ik loop, ik ben bang dat jongens het niet mooi vinden en ben er heel onzeker over omdat je het ook zit als ik een bikini aan heb. Ook heb ik een bolle venusheuvel, dit zie je heel duidelijk(maakt niet uit wat ik aan heb). Is dit raar en vinden jongens dit onaantrekkelijk? Pls geef antwoord want ik ben heel onzeker en ik ben van plan om op mijn 18de het helemaal te laten verbouwen daar beneden. Alvast bedankt!

6 sep 2020, emma


Reacties

plaats reactie
1

Ik persoonlijk vind een bolle venusheuvel niet erg.

6 sep 2020, 20:09, 🎶aaaAAaaaaaAaAaaa🎶
2

Hoi, heel erg veel meiden hebben langere binneste schaamlippen, dat is heel normaal. Er is een instagrampagina die tekeningen maakt van alle soorten vulva’s: the.vulva.gallery. Dit hielp mij best wel bij het accepteren van mijn eigen vulva. (Die instagram is trouwens echt niet sexueel bedoelt ofzo het is puur voor informatie doeleinden).
Dat je venusheuvel dikker is maakt ook niks uit, ieder lichaam is anders. Misschien denk je dat t echt dik is maar is dat in het echt helemaal niet zo of valt het helemaal niet op.
Jongens maakt het allemaal niks uit als ze je echt leuk vinden. Als je ze er wel kut opmerkingen over maken moet je gewoon zo snel mogelijk weg bij die jongen want dat is gewoon respectloos!

8 sep 2020, 12:09, Lau
3

Haha, “kut” opmerkingen

😎

9 sep 2020, 21:09, 😎

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.