Bindingsangst?

Hey guys. Ik ben een meisje van 15 en heb een vraag. Ik vind dus een vriend van me leuk, alleen heb ik hem nog nooit ontmoet omdat hij aan de andere knt van nederland woont. Ik ken hem wel al een jaar en weet zeker dat hij geen cf is enzo maar dat is ook niet mijn punt. Het punt is dat ik hem over een paar weken ga ontmoeten en we waarschijnlijk gaan zoenen, maar ik ben echt doodsbang. Echt tot misselijk aan toe. En ik heb dat met elke jongen die ik leuk vind, als het moment daar is durf ik niet meer en ben ik bang om een relatie te krijgen op de een of andere manier. Nu blijkt dat al mijn 'symptomen' overeen komen met bindingsangst. Heeft iemand enig idee of dat echt zo is of dat het gewoon puur zenuwen zijn. Xx R

11 apr 2017, R


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben bijna 15, en ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind al een tijdje een jongen leuk, hij zit bij me in de bus en ik ben 's morgens al zenuwachtig omdat ik weet dat ik hem ga zien, als hij instapt in de bus durf ik me amper te bewegen, ik kijk echt uit om naar school te gaan omdat ik hem dan weer ga zien. Ik denk dat je gewoon zenuwachtig bent omdat je hem leuk vind, en dit is normaal, hoe vaker je hem gaat zien, hoe comfortabeler je je gaat voelen. Ik wens je alvast nog heel veel succes! :)x

11 apr 2017, 22:04, justmexoxo
2

dat had ik eerder ook, maar het gaat echt wel weer over, probeer je intussen zo veel mogelijk af te leiden, ga een serie kijken of iets met je vriendinnen doen, probeer niet te veel aan hem te denken

15 apr 2017, 19:04, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.