Bilspleet te zien door laag model spijkerbroek

Wat vinden jullie ervan als je een bilspleet kunt zien bij dames als ze bijvoorbeeld zitten of bukken? En hebben jullie dat ook wel is?
Ik heb namelijk een goede vriendin en die draagt de welbekende heupbroeken en echt altijd als zij zit dan kun je haar bilspleet zien wanneer je achter haar staat. Of ze moet bukken in een winkel voor iets te pakken zie je dat ook. Nu moet ik toegeven dat het mij ook wel regelmatig overkomt hoor ;) Zo zit ik in de klas en wordt er opeens gezegd dat ze me bilspleet kunnen zien of laatst ook toen ik op het terras zat bijvoorbeeld. Je hebt het niet altijd door. Zeker omdat ik ook vaak spijkerbroeken (heupbroek model) draag.

13 okt 2014, San-girl


Reacties

plaats reactie
1

geen probleem zie ik graag ;)

16 okt 2014, 10:10, bikinigek
2

ik vind het nooit zo fris om te zien als ik jou was zou ik gwn een hemd aan trekken en die er gewoon bij in stoppen dan is er gwn geen probleem meer toch?

18 okt 2014, 21:10, nienols
3

Ik heb er geen problemen mee.
Een meisje bij mij in de klas had het ook bijna altijd, ondanks de riem.
Gebeurd mij ook wel eens. Wat ik dan soms doe als er mensen achter mij staan, is m'n hand voor m'n bilspleet houden. ;)

10 jul 2015, 02:07, TS94
4

vind mooi. waarom alles verbergen...

11 jul 2015, 23:07, bikinigek
5

Wat je kan doen als het echt gênant wordt om te bukken, is je hand ervoor houden. En als je zit gewoon je shirt regelmatig omlaag trekken. Niet de beste oplossing, maar werkt wel. En een riem werkt meestal niet met dat soort broeken. Ik ken het probleem. ;)

13 mrt 2016, 01:03, Nika96
6

Waarom dan geen laag uitgesneden broek of jeans?
Die kan je ook ''laten hangen'' op de heupen.
Maar als je dan bukt of ergens zit is er geen bilspleet zichtbaar.
Bij de boys zie je het steeds meer dat ze een ''lage'' aan hebben in plaats van een ''heup''.

Die riem die er dan omheen zit heeft verder ook geen nut want die ''hangt'' er dan ook ''los'' bij op de heupen.
Dat is alleen maar voor de sier.

13 mrt 2016, 16:03, Jaja
7

Nou ja, ik ben dus ook zo'n 'boy' alleen toch wat meer rond de heupen gedragen, maar zakt toch ook vaak af. Met bouwvakkersspleet tot gevolg. En dat is al jaren zo en moet zeggen dat ik het ook vaak niet meer door heb. Ik word voor de grap ook wel eens bouwvakker genoemd xD. Maar Yolo. Als je je eraan stoort, kijk je maar de andere kant op.

13 mrt 2016, 21:03, TS94
8

Ik heb 1 heupjeans en meerdere laag gesneden jeans.
De heupjeans heb ik misschien 2 x aan gehad.
(is meer een ''miskoop'' geweest)

De laag gesneden jeans draag ik veel.
Die vind ik lekkerder zitten dan een heupbroek en ook omdat een ander dan nooit in mijn bilspleet kan kijken. Omdat ik in een broek nooit een onderbroekje/slipje aan heb, kunnen ze dat ook niet zien.

14 mrt 2016, 01:03, Jaja
9

Ik draag toch altijd wel een slip, hoor...
Maar dat is een laag model, expres zo gekozen, zodat mijn onderbroek niet boven mijn broek zou komen. Maar ja, nu komt er dus iets anders bovenuit. Maar zoals ik al aangaf heb ik daar bijna nooit schaamte voor.
Maar ik maakte laatst wat mee...
Ik werk namelijk bij een feestwinkel en ik was daar bezig artikelen in de winkel aan te vullen. Ik zat op dat moment gebukt en was met 2 handen bezig, dus kon m'n ene hand ook niet gebruiken om mijn achterste te bedekken en er stond blijkbaar achter mij een jongetje en die riep toen opeens naar zijn moeder: "mama, ik zie de billen van die jongen!"
Ja, dat was toch wel even gênant... :')

14 mrt 2016, 05:03, TS94
10

@TS94.

Daar zou je dus met een laag uitgesneden juist geen last van moeten hebben.

Maar was het wel een laag uitgesneden?
Ik denk namelijk dat die broek een heup was.
(een zogenaamde laag gesneden heeft een iets hogere achterzijde.
Met een laag gesneden kan je alsnog ''het kruis tussen je knieën hebben hangen'', maar buk je dan of ga je door de knieën, dan kunnen ze nooit ''in de bilspleet kijken''.

En een laag gesneden ziet er mooier uit als je hem aan hebt.
Ik vind een heup zo ''TOKKIE'' achtig.

14 mrt 2016, 14:03, Jaja
11

@Jaja:
Ik snap wat je bedoeld, maar nee, zo'n broek was het niet. Sterker nog, die heb ik niet eens, haha.
Ik heb alleen van die heupbroeken, waarbij het kruis ook op normale hoogte zit. Vind het best lelijk als dat zo laag hangt...
Maar goed, tegenwoordig probeer ik zo te bukken dat niemand mijn achterste ziet en als het niet anders kan, houd ik dus mijn hand ervoor. Maar dat lukt natuurlijk ook niet altijd, haha.

14 mrt 2016, 16:03, TS94
12

@TS94.

Dan is het geen heup maar een laag gesneden.
En dan zou je normaal geen zogenaamde inkijk kunnen hebben.
Of je moet hem zelf al extra naar beneden trekken zodat je dus wel inkijk hebt..

14 mrt 2016, 17:03, Jaja
13

@Jaja:
Nee, ik weet 100% zeker dat het geen laag gesneden broeken zijn. Daarvan is de achterkant hoger, zoals je zelf al zei. En bij mij is dat niet.
En ik trek hem dus ook niet lager dan hij hoort, dat gebeurd vanzelf al door het bewegen en zo ontstaat inkijk...

14 mrt 2016, 20:03, TS94
14

@TS94.
Ik vind dat zo ''TOKKIE''.
Trek dan geen broek aan.

Kijk TS94, ik draag als jet lekker weer is graag een kort rokje/jurkje.
En dan wil ik ook weleens ''vergeten'' (haast, je kent dat wel) om een onderbroekje/slipje er onder aan te doen.
Maar ik zorg er wel voor dat niemand ook maar iets ziet.
(en ik gebruik dan ook de trap/roltrap, of ik zit lekker op een terras)

Dat is mijn geheimpje en hoeft verder niemand te weten.
Ik zorg er zelf voor dat er totaal niets te zien is, ook al is het onder het rokje/jurkje compleet naakt.

14 mrt 2016, 23:03, Jaja
15

@Jaja:
Maar waarom vind je dat zo TOKKIE?
Zo erg is het nu toch ook weer niet om wat inkijk te hebben bij m'n achterste?
Ik kan er niks aan doen en begrijp het ook niet... Kijk dan gewoon de andere kant op.

15 mrt 2016, 03:03, TS94
16

@TS94.

Natuurlijk kan je iets aan die inkijk doen.
Dat doe je zelfs al regelmatig.
Dus wat je hierboven schrijft is ''pure shit''.
En schijnbaar stoort het je toch anders probeer je je hand er niet voor te houden.

Terwijl het helemaal niet nodig is om een bilspleet te zien bij bukken of bij het door de knieën gaan.
(op je hurken zitten)
Door in plaats van een heup een laag gesneden aan te schaffen.

Kijk TS94, als ik een dag op stap ga in kort zonder, zorg ik er ook voor dat niemand iets ziet.
En ik stap rustig een volle trein of bus in of ga op een vol terras zitten.
Alleen moet ik dan de hele dag vooraf nadenken of iets gaat of niet gaat voor ik het doe.
Ik kan dan niet zomaar iets doen.
(bijvoorbeeld even snel iets van de grond pakken)
En als ik ergens ga zitten moet ik zo gaan zitten dat ik totaal geen inkijk geef.

Die heup vind ik ''TOKKIE'' (zo anno 2015) omdat ik er niet om vraag om een bilspleet van een ander te zien.
(en al zeker niet als je dan kan zien dat het tussen de billen niet schoon is)

Kom je in bepaalde wijken van Rotterdam, Den Haag of Amsterdam, dan zie je niets anders dan heupbroeken.
(dat noemt de rest van Nederland ''TOKKIE''wijken)

Ik heb ook nog nergens op een site van een fabrikant van heupbroeken kunnen lezen dat je in een heup de bilspleet moet kunnen zien.
Dat wil je zelf dat heel Nederland jou bilspleet kan zien.
(je zou ook een andere broek aan kunnen trekken of gewoon in je blote kont gaan lopen)

15 mrt 2016, 04:03, Jaja
17

@TS94.

Er is pas geleden in de krant iets geschreven over een onderzoek waaruit bleek dat de jeugd steeds preutser wordt.
Maar volgens mij is dat onderzoek in Staphorst, Werkendam of in plaatsen op de Veluwe gedaan.
(onder leden van de beroemde ''zwarte kousenkerk'', de ''bible belt'')

Wat ik namelijk in ''de grote stad'' zie is dat de jeugd steeds openlijker over seks praat, en ook op steeds jongere leeftijd seks met elkaar heeft.
En dat er steeds minder ''schaamte'' is voor seks.
Maar dat zie je hier op 99 gram ook al op bepaalde fora.
Al moet je niet alles geloven wat hier op bepaalde fora staat, want er zitten ook kerels tussen die zich voordoen als meisje.
*** dit bericht is aangepast door de moderator

15 mrt 2016, 05:03, Jaja
18

@Jaja:
Laat ik nog een keer voorop stellen dat ik gewoon een jongen ben. Dus ik doe mij in ieder geval nu niet voor als meisje. ;)
Maar bedankt voor het tokkie-compliment! :)
En ja, dit 'probleem' wordt vaak alleen benoemd door meisjes/vrouwen.
Mannen praten hier niet over en storen zich hier ook niet aan. Ik stoor mij er ook niet aan, zowel bij mijzelf als bij anderen niet, maar omdat ik toch wel eens commentaar krijg als er achter wat te zien is, vooral door mijn naasten, let ik er wel een beetje extra op in sommige situaties.
In de gevallen dat het echt ongepast is, probeer ik er wel extra op te letten voor mijn mede mens ;)
Daar heb ik zo mijn trucjes voor bedacht in de afgelopen jaren. :) Waaronder dus hand ervoor etc...

Maar de reden waarom ik hier op dit topic reageer, is omdat ik het 'pure shit' vind dat hier altijd zo moeilijk over wordt gedaan. Oké, het is niet de standaard, maar zo erg is het toch ook niet denk ik dan?
Het 'probleem' is bij mij zo'n 8 jaar terug ontstaan toen ik eens een ander soort jeans wilde proberen en ik vind deze reden niet de moeite waard om voor iets anders te kiezen.
Ik voel mij er prima bij, de broeken zitten verder fijn en dit is dan gewoon een klein nadeeltje dat erbij zit. ;)

15 mrt 2016, 10:03, TS94
19

Jammer dat een van mijn berichten hierboven aangepast is, want het kan voor anderen een waarschuwing zijn.

@TS94.

Ik ken genoeg jongens die niet in een heup gezien willen worden.
Alleen al door ''de bilspleet''.
En echt lekker zitten doen ze ook al niet want een laag gesneden zit veel beter, en met ongeveer hetzelfde effect.
(alleen zie je dan ''de bilspleet'' niet)

Het is gewoon het mee doen om niet ''uit de toon te vallen'' bij je vrienden.
( je eigen ik heb je opgegeven om erbij te horen)

Ik zie veel liever een jongen in een perfect zittende ''Hugo'' (met scherpe vouwen) dan in een ''slobber'' heup.

Ik (en ik weet het ook van genoeg jongens) zit niet te wachten op een ''bilspleet''.
Dan heb ik zoiets van: waarom heb je een broek aan?
Waarom ga je niet lekker in je blote kont lopen?

Het is ook ''een bepaalt milieu'' wat een heup draagt.
En dat zijn (op een enkeling na) niet bepaalt mensen uit ''de bovenkant van de maatschappij''.

15 mrt 2016, 11:03, Jaja
20

@Jaja:
Tja, daar zijn de meningen dan toch over verdeeld.
En ik ben dus niet de enige die er zo over denkt, want San-girl en haar vriendin hebben dit ook.
En daarbij draag ik die jeans heupbroeken gewoon omdat ik het mooie broeken vind. ;)

16 mrt 2016, 01:03, TS94
21

@TS94.

Natuurlijk zijn de meningen verdeeld.
Maar je kan mij echt niet wijs maken dat die heup lekker zitten.
En je kan mij al helemaal niet wijs maken dat de heup ook nog eens mooie broeken zijn.
(op de universiteit waar ik studeer zijn ze zelfs verboden)

Ik werk op zaterdag bij een marktkoopman in een textielkraam (een van de grootste van Nederland) waar ze ze ook verkopen.
En het is echt ''een bepaalt milieu'' wat die broeken aan schaft.
En dat type behoort niet tot ''de hogere klasse''.
(type Schilderswijk Den Haag, Bijlmer Amsterdam, Sportdorp Rotterdam, de achterstand/''TOKKIE'' wijken van Nederland)

16 mrt 2016, 02:03, Jaja
22

@TS94.

Ik vraag wel eens als ze een paar keer een heup in de kraam hebben gekocht: waarom ga je niet voor een normale jeans?
Dan zeggen ze eerst ook hetzelfde als wat jij zegt.
Ze zitten lekker en zijn mooi.

En dan komt die persoon een week later, even een praatje, en dan is het: ik moet wel, anders hoor ik er niet bij.
Dan wordt ik niet geaccepteerd in de vriendengroep.

Neem school.
De ''populaire jongens/meiden'' op een school in een grote stad komen ook uit achterstand/''TOKKIE'' wijken.
En doe je niet mee, wordt je buiten gesloten.

Ik werd op mijn vorige school ook genegeerd.
Maar dat boeide mij verder niet.
Ik was/ben ''een buitenbeentje'' die je niet in een hokje kan plaatsen.
Alleen als de kermis in de stad kwam wilde de hele school ineens vriendschap met mij, en was ik ''een populair grietje''.
Maar Jaja gaf toen ''niet thuis''.
Ik kies mijn eigen vrienden, of blijf alleen.

16 mrt 2016, 02:03, Jaja
23

@TS94.

Lees jij jou geschreven berichten hier even terug, want eerst was het ''A'' en bij de laatste paar berichten is het ineens ''B''.

Ik wil best met iemand in discussie gaan.
Heb er alleen een ''klein beetje een hekel aan'' als ze ''met alle winden meewaaien'', zoals jij doet.
Dus hierbij einde discussie met mij.

16 mrt 2016, 03:03, Jaja
24

Met alle winden meewaaien?
Waar heb je het over?
Ik ben altijd bij mijn standpunt gebleven en dat is nooit veranderd geweest in deze reeks van berichten.
Maar goed, ik denk dat het beter is om de discussie inderdaad te eindigen.
We weten van elkaar hoe we erover denken en zo is het goed. ;)

16 mrt 2016, 09:03, TS94
25

Zo, wat een discussie! Het gaat alleen maar om een bilspleet die je altijd kunt zien bij mij me een heupbroek haha.

27 apr 2016, 09:04, San-girl
26

Hi San-girl, leuk dat je weer reageert!
Wat een discussie he haha.
Maar ik snap wel dat je de mening van anderen wil weten, omdat een bilspleet niet zichtbaar hoort te zijn, volgens de meeste mensen.
Maar je bent niet de enige die heeft hoor, want mijn bilspleet is ook altijd te zien haha.
Nou is dit bij jongens misschien iets wat minder vaak voorkomt, hoewel ik er toch wel genoeg ken.
En juist omdat een groot deel van mijn kennisenkring dit ook heeft, maak ik er ook geen probleem van. En zo'n ramp is het toch ook niet?
Maar vertel, hebben jij en je vriendin dit ook nog steeds en wat vind jij er eigenlijk van? Want jouw mening heb ik nog niet gelezen. :)

28 apr 2016, 00:04, TS94
27

Haha, ja ik heb het ook gewoon altijd hoor! Die vriendin van mij ook af en toe nog. Mij maakt het niet uit hoor, met een lage broek krijg je dat gewoon. Zodra ik zit zie je dat toch altijd ;). Tuurlijk zeggen mensen er wat van af en toe, maar daar raak je aan gewend haha.

19 mei 2016, 21:05, San-girl
28

Ik was op internet wat aan het zoeken hierover en toen kwam ik hier uit.
nu zie ik dat jullie het niet erg vinden als er een bilspleet zichtbaar is, maar ik schaam mij er wel voor hoor. Ik draag altijd van die low waisted skinny jeans, gewoon omdat die super mooi zijn, maar ze zakken allemaal af :(
Ik heb al van alles geprobeerd, een riem, een string ipv slip, maar toen kon je die string weer heel goed zien en dat vond ik ook niks. Toen kreeg van een vriendin het advies om heupstrings te gaan dragen, omdat die onder je broek blijven en mee zakken, maar daardoor zie je weer bilspleet.
Wat moet ik hier nou tegen doen? :(
Ik probeer zoveel mogelijk zo te bukken dat niemand het ziet, maar als je aan het werk bent in een supermarkt als vakkenvuller wordt het moeilijk.

30 mei 2016, 03:05, Verginia
29

Haai! dat is gewoon zo met die heupbroeken. Ik heb dat ook gewoon altijd als ik buk of zit.. Soms buk ik in de winkel en dan denk ik shit nu zien ze me bilspleet... Maar kan daar ook verder niks aan doen. Dan zien ze het maar denk ik dan. Een bilspleet voorkom je gewoon niet met een lage broek.

4 jun 2016, 18:06, San-girl
30

Als ik een bilslpleet van een vrouw of meisje zie, dan vindt ik het niet zo erg hoor. Want als jongen vindt ik lage broeken (heupenbroek) veel beter staan bij vrouwen (meiden) en moet in het mode blijven vindt ik. Maar ja, klein stukje meisjes bilspleet kan wel wat mij betreft. Maar een mannen of jongens bilspleet?? Dat kan echt niet.

26 apr 2017, 22:04, Guy
31

Heupbroeken staan bij vrouwen altijd erg goed! Mooier dan die hoge taille broeken van tegenwoordig.
En dat vind ik dus ook om zelf te dragen dus ik ben het met het volgende dan ook niet eens met wat je zei.
Waarom kan dat echt niet?
Ik draag graag broeken die ik mooi vind en dat zijn nou eenmaal broeken die strakker zijn en lager vallen op de heupen. Riemen helpen niet tegen het afzakken en het zit ook voor geen meter.
Zag laatst ook een jongen die zo'n zelfde soort broek draagt als ik maar dan met riem maar dat had weinig zin als je begrijpt wat ik bedoel... ;)
En zo zie ik dat wel vaker. Dus dan maar wat bilspleet die zichtbaar is. En vind je het echt zo erg dan kijk je maar de andere kant op. Probleem opgelost toch?

2 mei 2017, 04:05, TS94
32

Mijn bilspleet zie je ook gewoon elke dag. Maak niet uit welke heupbroek

2 mei 2017, 22:05, San-girl
33

Als een meid bukt en zie je haar bilspleet, vind ik dat wel lekker eruit zien. Vind het ook spannend in de hoop da ze ziet dat ik kijk.

2 mei 2017, 23:05, Koen1987
34

Dat heb ik dus ook San-girl.
Maar ja bij jongens is dat schijnbaar not done.
Maakt mij verder niet uit, dan kijken ze maar de andere kant op.
Draag jij trouwens wel een riem San-girl?

2 mei 2017, 23:05, TS94
35

Ja ik draag ook wel riemen hoor, maar dat weerhoud mij me broek niet van een zichtbare bilspleet als ik ga zitten of opeens moet bukken om me veters ofzo te strikken. Hoezo?

5 mei 2017, 18:05, San-girl
36

Ja dat herken ik dus ook.
Ben nooit zo van de riemen geweest en droeg er ook nooit een totdat ik er een keer een in m'n handen kreeg gedauwd. Dus dan toch maar weer proberen. Maar wat zit dat vreselijk zeg. Het zit strak om je heupen het snijdt en het knelt af. And last but not least, het helpt geen ene moer. Ja het scheelt misschien 1 tot 2 cm... poeh poeh... Dus nee ik doe daar niet aan.
Maar San-girl, hoe zit dat op je werk of studie? Ze schijnen daar ook niet altijd even mals te zijn als het om dat soort uitzichten gaat van mensen...

6 mei 2017, 06:05, TS94
37

Nee dat klopt..ik werk in een kledingzaak en hoor klanten achter mij soms wel erover smoezen enzo of wat lachen. Collegas maken er soms opmerkingen over maar die zijn het wel gewend haha. Zal jij er wat van zeggen dan?

6 mei 2017, 11:05, San-girl
38

TS94. Heb jij een email? Kunnen dan wel zo praten als je wilt :).

10 mei 2017, 15:05, San-girl
39

Ach ik heb dat ook altijd hoor! Zodra ik zit zitten mensen ook naar me bilnaad te staren. Ben gewoon een slanke meid die van lage broeken houd. Een zichtbare bilnaad hoort er bij mij nu eenmaal bij.

10 jul 2017, 14:07, Sandraa
40

Sommige mensen kunnen zich hieraan nogal storen. Ik heb daar zelf geen last van. Ik word er niet warm of koud van.
Ik moet zeggen dat ik ook vaak een zichtbaar bouwvakkersdecolleté heb, al doe ik er nog wel eens een riempje doorheen. Scheelt toch weer een beetje.
En als mensen er wat over te zeggen hebben dan zeg ik altijd: dit is ook een kant van Ellen.. de niet zo charmante kant... hahaha

20 sep 2017, 11:09, Ellen
41

Haha, @Ellen. Boeiend inderdaad als ze het niet. Als ik in de supermark buk dan weet ik dat mensen achter me bilspleet zien. Maar riem staat niet altijd mooi bij de broeken

7 okt 2017, 15:10, San-girl
42

Dus dat San-girl.
Ik heb zelfs geen riemen meer in huis tegenwoordig.
Tot voor kort droeg ik toch best wel vaak een riempje door de jeans om het ergste afzakken te voorkomen en dat werkte ook wel, maar die riem brak iedere 2 a 3 maanden en dan kon ik weer een nieuwe kopen. Daarbij rekt zo’n riem altijd uit en wordt de werking ook minder.
En opzich gaat het prima zo hoor.

17 nov 2017, 11:11, Ellen
43

Ja dat is ook waar Ellen. Maar heb jij dan ook altijd een zichtbare bilspleet als je bukt ofzo in de supermarkt bijv? Of als je ergens zit? Ik heb dat namelijk wel door de lage jeans.

19 nov 2017, 11:11, San-girl
44

Oh sorry voor de late reactie..
Maar vaak wel denk ik.
Ja ik draag wel altijd ondergoed hoor, maar die slipjes zakken altijd mee af... tenzij ik een rok of jurkje draag. Dat is wel een voordeel want dan hoef je niet de hele tijd zo te sjorren aan je broek hihi...
Maar ik las laatst een artikel dat de lage taille broek weer terug komt?
Jij werkt in een kledingwinkel toch? Merk je al dat het weer terug begint te komen?
Zou wel mooi zijn want ik heb niets met die high waist jeans.. het drukt zo in je buik en ik vind het er niet zo mooi uitzien.

24 jan 2018, 20:01, Ellen
45

Jongens dat probleem is toch zo opgelost; doe gewoon een high waisted broek aan. En als je vriendin een lage spijkerbroek mooi vind of fijn vind dat doet zij die toch lekker aan. Daar heb jij niks mee te maken! x

24 jan 2018, 22:01, Appelflap
46

Hee Ellen!

Ja klopt! Ik zie wel dat de low jeans weer beetje terug komen hoor. Draag ze zelf ook altijd in de kledingwinkel. Alleen is het wel zo dat me bilnaad zichtbaar word als ik kleding in de onderste schappen goed leg haha. Hoop echt dat de lage broek weer helemaal in komt.

25 jan 2018, 22:01, San-girl
47

Oh dat komt goed uit want ik moet binnenkort weer eens op broekenjacht!
Ik draag momenteel van die skinny jeans low waist. Ken jij die? Zitten heerlijk maar zakken dus altijd af... eigenlijk zou dat niet moeten toch? nou heb ik ook een wat vollere kont dus dat helpt dan niet echt mee haha.
Word jij niet moe van die opmerkingen af en toe?
Ik wel...
Toen die lage jeans net in de mode kwam was ik net aan het puberen dus ja dan ga je mee met de hype. Mijn ouders waren er minder over te spreken want vaak bilspleet alarm haha.
Maar ja zo liepen we er allemaal bij toen.
Maar ik kan niet meer zonder hoor, laat die mensen maar kletsen. Ze hoeven niet te kijken toch?

25 jan 2018, 22:01, Ellen
48

Ja tuurlijk ken ik die, haha. Werk zelf in een kledingwinkel. Zal niet zo erg moeten zijn maar het hoort er wel bij dat soort model broeken. Opmerkingen worden altijd gemaakt. Klanten zeggen het ook regelmatig tegen me of vrienden. En kijken doen ze toch wel ook al willen ze het niet. Als ik buk in de winkel hoor ik soms ook mensen smoezen van 'hee kijk, je ziet haar bilspleet!'.

26 jan 2018, 13:01, San-girl
49

Een bilspleet zie je inderdaad wel regelmatig zeker in de supermarkt als iemand bukt

25 apr 2018, 17:04, Tirzah
50

Ik vind dat echt zo goor gezicht. Vandaag met Koningsdag ook was er een beetje dikke jongen voor me gehurkt met een duidelijk te kleine skinny jeans en te kort shirt aan en ik keek recht in een behaarde 10 cm bilspleet!!!

27 apr 2018, 19:04, Manuelaaaxxx
51

Hahaha, ja bij een dikke jongen sowieso. Gelukkig ben ik ook niet dik :)

30 apr 2018, 18:04, San-girl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.