Bikini laat alles zien

Ik heb voor deze zomer een nieuwe gele bikini gekocht. Staat me heel goed vind ik zelf, alleen kun je vooral in m’n broekje alles zien zitten. Ik scheer mezelf altijd glad dus geen haar wat nog iets camoufleert. Die eerste paar keer dat ik hem aan had vond ik dat wel vervelend, maar inmiddels vind ik het wel leuk als de jongens kijken en word ik er zelfs opgewonden van. Zijn er meiden die er geen probleem mee hebben als de jongens kijken

11 dec 2020, maxine

Reacties

plaats reactie
1

Heb je inleg dingetjes voor maar als je leuk vind gewoon doen. No harm.

11 dec 2020, 15:12, Bikinigek
2

Als jongen zijnde zeg ik…. Dat dat super mooi is om het op die manier te zien!

10 okt 2021, 07:10, Gofek
3

ssrryy je moet natuurlijk zelf dragen wat je wil en als je je er fijn in foelt moet je het ook zeker doen mr ik zou echt niet in een bikini gaan roondlopen waar je je kut kan zien, de enige jongens die je daarmee aantrekt zijn fuckboys en die zijn voor de hoeren bedoelt dus als je een hoer bent zeker doen mr als je dat niet bent zal ik gwn iets aan doen wat meer bedekt want je wil aalleen mensen aantreekken die voor je innerlijk gaan en niet door een ene andere 'bikini' waar je je xxx kan zien ik snap dat dit misschien een beetje gemeen overkomt mr dat is echt niet de bedoelng dus srry daarvoor als dat zo is mr het is mijn mening en ik zou het zelf echt niet dien want het is echt zonde mr ja

14 okt 2021, 21:10, ...
4

@... gok dat ze geen relatie zoekt met elke kijker.. dit een fetish ook dat je graag bekeken word.

16 okt 2021, 18:10, bikinigek
5

Herkenbaar. ik daag ook graag uit en vind bekene worden erg fijn en opwindend
xx
rox

20 okt 2021, 10:10, rox
6

Hoi Rox, ja,hier ook erg herkenbaar. ga vaak met m'n vriendinnen naar de sauna en het naaktstrand. We wonen in in Zeeland en hebben veel naaktstranden.
We schamen ons totaal niet om met ons meiden groepje met ons allen op plekken waar naakte creatie verboden is.ik houd er ook erg prettig net al jij Rox om uit te dagen.Ik ben zeg maar het meisje van de groep met de grootste, zwarte bos, schaamhaar. M'n vriendin ben .
Ik vind het ook opwinden om rond te lopen in m'n blootje zodat er een groep jongens echt naar m'n flink behaarde, of ik een vuurtje van ze.zijn er nu Ier nog meer dii dit durven voor de ?? Doei! X

27 okt 2021, 10:10, Fleur17

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer