Bijzondere liedjes

Ik ben een meisje van 15 en ik ben dus echt enorm aan het crushen... En ik durf maar niet naar hem toe te stappen. En ik luister echt heel erg vaak naar muziek, ook op momenten dat ik hem zie. Maar telkens als ik bepaalde liedjes hoor denk ik zo veel aan hem dat ik echt emotioneel word... Soms begin ik dan zelfs te huilen. Maar hebben jullie misschien ook zoiets? Want ik weet echt niet als dit normaal is :p

25 aug 2017, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Hey ik kan soms uit het niets vulkaan zijn. Maar ik heb soms ook dat. Maar huil je van geluk of verdriet?

25 aug 2017, 21:08, .
2

Dat weet ik niet.. ik denk dat ik gewoon enorm graag bij hem wil zijn :(

25 aug 2017, 23:08, justmexoxo
3

Hey!
Wow dit had ik dus precies het zelfde!
Ik heb ook een crush. Hij is echt super lief😂.
En gisteren luisterde ik ook naar muziek en moest ik ook op eens huilen.
Hahaha! Leuk om iemand tegen te komen die het zelfde heeft💜
X

25 aug 2017, 23:08, Tess
4

Heb ik ookkk vooral omdat ik die persoon nooit meer ga zien, en ik bepaalde herinneringen aan liedjes heb. Dussss je bent niet de enige!!⭐️

26 aug 2017, 21:08, ****
5

Ooh dit stelt me echt gerust! Bedankt! :)xx

26 aug 2017, 22:08, justmexoxo
6

ik heb een vriend en ik hou echt van hem maar bij sommige liedjes huil ik ook echt vaak. heb best veel meegemaakt en hij probeert mij echt te helpen maar hij weet niet zo goed hoe en ik weet dat eigenlijk ook niet. muziek helpt wel echt

17 jan 2018, 20:01, Tris

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.