bijna obesitas

hoi,
(laatst heb ik ook al geschreven.)
ik heb laatst een BMI test gedaan en daar kwam uit dat ik net 5kilo te licht ben voor obesitas. dit is 6weken geleden gebeurd.
ik besloot mezelf nu nog eens een keer optemeten en te wegen.
Toen schrok ik heel erg 160cm lang en 90kilo. ik ben meer dan 20 kilo aangekomen in 6 weken.en van bijna obesitas naar gewone obesitas gegaan.(deze keer wel goed gemeten)
Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil absoluut geen dietiste.
heeft iemand afval tips voor mij.
ps: ik kan nog geen 5min. wandelen dus sporten heeft geen zin.(dus een ander soort tips graag;])

31 mrt 2014, ikxxxx


Reacties

plaats reactie
1

(p.s. mijn acount is alleen maar bedoeld voor mijn vriendin ze wil niet dat iemand erachter komt dat zij obesitas heeft)

31 mrt 2014, 18:03, ikxxxx
2

Ten eerste, wel lopen, als je goed loopt dan krijg je conditie, al duurt het extreem lang! Buikspieroefeningen helpen ook, ik doe het ook en het brand erg in je buiks en benen, maar je valt af! Kijk eens bij die schaal van 5 ofzo, daar zie je hoeveel je mag eten, en daar op letten. Al het snoep vervangen door fruit. Ik mag van mezelf maar 1x per dag een klein beetje snoepen, dan neem ik 1 klein snoepje en klaar. Je kunt wel naar die mensen gaan die je helpen met een vriendin, ouders hoeven niet mee, alleen moet je kosten wel zelf betalen. Dus, al duurt het erg lang, doorzetten!!! Doorzetten is het belangrijkste bij afvallen, ik heb me vandaag weer volgevreten met snoep, echt dom. Maar nu mag ik de rest van de week geen snoep meer! Blijf wel ontbijten en ga niet opeens super weinig eten, Bouw het langzaam op, dat je minder eet, anders krijg je enorme honger en dat heb ik gedaan, daarom vreet ik me vol. Dus blijf doorzetten!

31 mrt 2014, 18:03, Heeyx
3

mijn vriendin
"sorry ik heb obesitas dus kan ik niet sporten, heb je nog een andere tip"

31 mrt 2014, 18:03, ikxxxx
4

Ja, maar je moet dus (99,99999 enz%) dat je geen conditie hebt, dat moet je dus opbouwen, dus door langzaam, beginnen met 5 min lopen, en dan steeds langer, iedereen kan sporten, maar met weinig conditie, lukt het niet erg goed

31 mrt 2014, 19:03, Heeyx
5

En in de rest van mijn bericht staan nog tips

31 mrt 2014, 19:03, Heeyx
6

ik wil niet lullig doen hoor, maar als ze echt obesitas heeft, dan ziet iedereen dat.

31 mrt 2014, 20:03, mimimeisje
7

Er zijn zo veel mensen die te zwaar zijn hoor! En ik zeg gewoon een paar tips, daar vraagt ze om. Ik ken ook een meisje wat 1.60 was en 100 kg woog! Die heeft het ook gedaan en ze werd echt niet vreemd aangekeken!

1 apr 2014, 18:04, Heeyx
8

Kijk eens op *** al 12 kilo in 4 weken afgevallen man 59 jaar

*** dit bericht is aangepast door de moderatur in verband met de forumregels

23 apr 2014, 12:04, olaf

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.