Bijna alle meiden hadden okselhaar in Zuid Amerika

Hey, ik ben Kristynia een meisje van 17.
Ik ben dus zo 'n meisje dat in 2020 al vanaf haar 9e jaar alles puur natuur laat groeien. Ja, en ik ben niet een van de weinige harige meiden meer.Echt niet! En ja, ik heb ook echt wel een grote, zwarte bos schaamhaar op mn kut, en ik blijf altijd een harige meid...met zelfs okselhaar! Ik weet niet wat de nederlandse meiden zo 'schoon', 'mooi' vinden aan een kale kut, maar dat mogen ze zelf bepalen natuurlijk. Ik was van de zomer in Chili, in een gebied waar bijna geen toeristen zijn. Een rustig gebied aan de kust. Daar keek ik zelfs op van wat ik heel veel zag: de meiden en vrouwen van hoe oud of jong ook hadden bijna allemaal topjes met duidelijk zichtbaar okselhaar. Ik dus gelijk op mn gemak en ook een topje aan. veel leuke jongens daar trouwens.En ik ontmoette er een:Ramon. Hij vond het blijkbaar heel normaal en gewon dat ik als meisje best veel okselhaar had. Ik heb het hem gevraagd, en hij zei dat hij me niet begreep, hier is dat normaal,maar in andere landen toch ook?vroeg hij. Toen heb ik hem verteld wat er gebeurt als een 17 jarig meisje in holland dus haar okselhaar zichtbaar draagt. Hij moest er hard om lachen en zei: 'echt??'
Ik wil maar zeggen...en zo zijn er nog tientallen landen waar het net is als in Zuid Amerika. Ik ben ook in Australië geweest, nou, daar heb ik ook echt heel veel meiden met veel okselhaar gezien!
Mijn vraag: zijn er nog mensen die ergens op de wereld zijn geweest waar het heel normaal is om als meisje of vrouw je schaamhaar en je okselhaar zonder commentaar of gezeik te kunnen hebben?
XXX van een meisje met een hele bos schaamhaar&trots.

25 mrt 2020, Kristynia17


Reacties

plaats reactie
1

iedereen mag doen wat die wilt maar ik zelf vind het gewoon niet fris, het is een feit dat zweet langer blijft hangen in schaamhaar.

25 mrt 2020, 21:03, L
2

@L waarom moeten we nu onze handen zoveel wassen? Die zijn kaal? En toch niet schoon raar he

26 mrt 2020, 19:03, Bikinigek
3

Ik ben ook in Australië geweest voor 5 maanden maar heb echt bijna geen meiden met okselhaar gezien..

27 mrt 2020, 15:03, Lau
4

Ik vind je verhaal erg intrigerend. Ik ben zelf een meisje die erg graag dr schaamhaar laat groeien en het soms eventueel invlecht. Ik vind het hartstikke normaal mensen moeten niet zoveel zeiken.

30 mrt 2020, 17:03, Lange bos
5

#Lau, hey ik ben Sarah van 18, jij hebt zeker niet de hele Oost kust vanaf Hobart op Tassmania, via Canberra, Wollongon, The great dividing range, helemaal langs The Great barrier reef door het oerwoud naar de prachtige Gulf of Carpentaria?? Je hebt dus duidelijk de verkeerde plekken bezocht...neem me niet kwalijk maar ik heb ik weet niet hoeveel hippie comunnes en andere vage leefgemeenschappen bezocht, echt, de Oostkust, en de binnenlanden van het Noordelijke Australië is echt dé route die je moet nemen wil je net als ik al eerder schreef de wat 'have a go' mentaliteit ontdekken...en wel degelijk heb ik toch echt veel meiden ontmoet daar die weldegelijk hun okselhaar vrij lieten groeien. Je bent zeker in Alice Springs geweest, ja, als je opaal wil gaan delven zit je goed, maar Alice springs staat natuurlijk niet echt bekend om zijn grote aantallen hippie meiden..
Enne, als je ooit in Papua new Guinea bent geweest, dan is je het fenomeen:' Penis-koker' vast wel opgevallen. XXX

2 apr 2020, 00:04, Sarah18
6

Mooi toch. Ik persoonlijk als jongen van 23 vind t prachtig. Ik hou van harige meisjes. Mijn vriendin scheert zich ook niet. Wij hebben van behaard zijn haha. Het Is jammer dat bijna iedereen in Nederland zich van top tot teen scheert. Doodzonde!!!
Gr Dennis

3 apr 2020, 22:04, Dennis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.