Bijna aangereden

Hoi, ik fietste gisteren naar huis. Ik moest oversteken waar allemaal auot's rijdden. Ze rijden daar best hard. Maar toen ik dus links en rechts keek zag ik geen auto dus ik stak over. En toen zag ik dat een auto van links op me afkwam en het leek of ie me echt ging aanrjjden. Ik verstijfde maar ik reed nog door, zodat de auto mij niet raakte. Ik voel ne nu echt niet lekker. Ik zit er echt mee. Het is volledig mijn schuld dat dit bijna tot een aanrijding zorgde, maar ik zit er nu echt mee. Wie heeft dit ook meegemaakt en wie heeft tips zodat ik er niet meer zo mee zit.

14 mei 2018, Anoniemmmm


Reacties

plaats reactie
1

Ga erover praten met familie en vrienden.

14 mei 2018, 14:05, juliatje.
2

Ik ben ook weleens door een auto onderuit gereden. Deze auto sneed mij zo hard af dat ik viel. Gelukkig niks aan overgehouden..

Het lijkt mij het beste om er met iemand over te gaan praten.

16 mei 2018, 20:05, Nickie
3

Ja ik weet hoe het voelt. Ik had ongeveer hetzelfde laatst en kreeg er een enorm schuldgevoel van. Ik was aan het bellen. De bestuurder van de auto toeterde eerst heel hard en schold me daarna uit terwijl ik straight face doorfietste. Ik zat er ook wel mee. Bij mij hielp het om het op te schrijven voor mezelf in een journal, zodat ik het gewoon even kwijtkon eb vervolgens kon wegstoppen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

17 mei 2018, 22:05, Nickname

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.