Bijna 15 en nog niet ongesteld...

Ik word over 2 weken 15. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik weet dat iedereen op op zijn tijd ongesteld wordt, maar wanneer moet ik me zorgen gaan maken

Alvast bedankt

25 dec 2017, Vraagjeeeeehh


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Vraagjeeeeehh, het is inderdaad wel laat. Gemiddeld is nu 13 jaar of 12 jaar. Ik zou het nog even afwachten, je kan na de dokter gaan. Maar ben je wel gezond?

25 dec 2017, 08:12, Eva🎁
2

He maakt totaal niet uit! Pas als je 17 bent hoef je je echt zorgen te maken en zelfs dan zijn er nog mensen die pas op hun 18e ongesteld worden!! Het verschilt bij iedereen! Ik heb een vriendin die op haar 9e al ongesteld werd en ik heb een oppas die op haar 17e ongesteld werd dus maak je alsjeblieft geen zorgen!
Als je toch denkt dat er iets mis is kan je beter naar de dokter gaan of vragen aan je moeder!

25 dec 2017, 12:12, Lo
3

Gewoon wachten komt w goed de ene kant van mijn familie is het rond de 16e en van de andere kant 13 dus gewoon geduld na je 16e nog niet dan zorgen maken

25 dec 2017, 13:12, Queen👑
4

Vanaf je 17e moet je je pas echt zorgen maken
Heb je mss ondergewicht? Daar kan het ook aan liggen en dan moet je even aankomen

25 jan 2018, 21:01, ba

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.