Bijgekomen n'a blesure

Hoi allemaal ik ben Lisa en ik ben 17 jaar oud en 1 jaar geleden deed ik nog sport op redelijk hoog niveau en toen woog ik 68kg met een lengte van 1m79 met redelijk veel spieren maar hier ben ik mee moeten stoppen wegens blessures in het begin vond ik het niet zo leuk dat ik moest stoppen maar na een tijdje begon ik mijn nieuwe luie leventje wel leuk tte vinden heel de dag niksen lekker inde zetel hangen op de computer zitten lekker lui in mijn bed liggen n'a een tijde begon ik te voelen dat mijn spieren vet aan het worden was ik gaf er niet zo veel om en ik begon toen ook meer te eten en lekker eten te kennen en om dat men ouders niet zo veel thuis zijn kan ik lekker doen wat ik wil en na een tijdje begon je al dat vette eten wel een beetje te zien en ik vond het wel leker zitten en nu een jaar later ben ik 22.3kg bijgekomen dus heb ik nu een gewicht van 90.3 kg en nu zie je he wel redelijk hard mijn kleren zitten supper strak ik kan ook niet alles meer dragen mijn buik hangt ook wel over mijn broek en opzich vind ik het niet zo erg **** een tijdje geleden zat ik naast men moeder in de auto en mijn buik Hong ver uit mijn broek je kon hem zelfs een beetje onder mijn shirt zien uit komen en toe maakt ze een op merking over mijn gewicht schat je bent zo dik geworden je moet echt dringend afvallen zij ze ik schaamde mij dood als dat nog niet genoeg was viel mijn school rugzak op de grond toen ik uitstapte ik boog mij voor over en toen scheurde mijn broek mijn moeder zag het ik schaamde me echt. Kunnen jullie me helpe ik weet niet wat ik moet doen want eigenlijk vindt ik mijn buikje nog wel leuk

*** dit bericht is aangepast door de moderator

30 dec 2019, Lisa xx


Reacties

plaats reactie
1

Als je niet wilt afvallen zou ik nieuwe kleren kopen; en dan ook wat kleren die veel meer rek hebben. Dag is in ieder geval wat ik doe.

30 dec 2019, 08:12, Fatandproud
2

Herken eerst dat je moeder dit waarschijnlijk zegt omdat ze ongerust omwille van je gezondheid, en het ook klopt dat overgewicht vanaf een bepaald moment ongezond is, zeker ook als je niet veel beweegt en ongezond eet.

Dat is een keuze die je echter wel zelf maakt, en zeg dat ook tegen je moeder, dat je weet dat het ongezond is maar je wel zelf mag kiezen.

Ik heb vervolgens wel nog 2 vragen.

1) Verveel je je niet als je helemaal niets doet? Misschien is het leuker als je een nieuwe hobby hebt, bijvoorbeeld muziek spelen, koken, schrijven etc.

2) Is het het niet sporten en ongezond eten dat je vooral leuk vindt, of eerder het feit dat je lichaam nu zachter is en meer blubbert?
Als het dat laatste is, weet dan dat ronder zijn niet zo erg is, als je een beetje beweegt en gezonder eet, je kan nog steeds hetzelfde beweegt behouden of zelfs aankomen.

30 dec 2019, 08:12, MC
3

Hey Lisa, wat hiervoor ook al is gezegd, volg je eigen gevoel. Als jij je hier goed bij voelt zou ik het niet veranderen als ik jou was, maar weet wel dat het minder gezond is als je (aankomt door) ongezond eten en weinig bewegen. In aanvulling op de vragen van MC: hoe zit het nu met je leefstijl? Hoe ziet een dag er bij jou uit als het gaat om beweging en eten/drinken?

30 dec 2019, 09:12, B
4

Hoi b het antwoord op jou vragen is het volgende: mijn dag ziet er als volgt uit ik word smorgens meestal vroeg wakker om 6u ofzo dan ga ik een snack eten als ik die dag niets te doen heb ga ik in mijn bed lig en kijk ik Netflix ofzo tot smidags ofzo smidags bestel ik meestal pizza ofzo of ga ik naar de Mac en dan eet ik tot ik genoeg heb soms bestel ik nog bij en dan in de namiddag eet ik ook vrij veel en savonds heb ik ook vaak eetbuien en dan eet ik tot ik er bij in slaap val zoo ziet een dag er dus uit ik eet per dag ongeveer iets van een 5000 cal en being heb ik niet echt

30 dec 2019, 17:12, Lisa xx
5

Hoi MC 1 eigenlijk verveel ik me nooit echt want ik ben altijd wel bezig eigenlijk ofwel met tv kijken ofwel met eten ofwel speel ik met mijn vet 2 en eigenlijk vind ik het alle twee leuk ik vind het leuk om lui te zijn en vetig te eten en ik vinde het ook leuk dat het allemaal zo blubbert

30 dec 2019, 17:12, Lisa xx
6

Ok, dan is dat jouw bewuste keuze en moet je dat duidelijk aan je moeder zeggen.

Ik vind het persoonlijk wel jammer dat er niet meer meiden zijn zoals jij, vind dat namelijk wel aantrekkelijk.

30 dec 2019, 17:12, MC
7

MC val jij op dik ik ben echt blijf dat te horen want ik heb dit nog niet dikwijls gevonde

30 dec 2019, 20:12, Lisa xx
8

Op wat dikkere vrouwen vallen is helemaal niet erg ik val ook op dikkere vrouwen

31 dec 2019, 15:12, Mr. Nintendo
9

Is doordat je dikker bent geworden ook je manier van kleden veranderd ? Of draag je nog steeds dezelfde kleren die gwn veel strakker zitten ?

1 jan 2020, 15:01, Meiske
10

Ja ik val op dikker

1 jan 2020, 19:01, MC
11

Ik draag nog steeds dezelfde kledij alee ja degene Die nog past dan toch xx

2 jan 2020, 23:01, Lisa xx
12

@lisa xx hoe oud ben je?

4 jan 2020, 12:01, ((:)()()
13

Veel mensen vallen wel op dikkere vrouwen, ik denk dat heel veel mensen het alleen niet durven zeggen

5 jan 2020, 01:01, Me
14

Ik ben 17

5 jan 2020, 03:01, Lisa xx
15

@me ja precies. Niemand om mij heen weet dat ik op dikkere vrouwen val maar dit gebeurt anoniem dus hier kan ik het gewoon kwijt

5 jan 2020, 07:01, Mr. Nintendo
16

Wat leuk van jou maar waarom wil je er niet voor uitkomen

5 jan 2020, 12:01, Lisa xx
17

Dat is het probleem vak met jongen als ik een lief heb duurt het meestal niet lang omdat ze bang zijn dat de met een dikke koe worden gezien en worden gepest

5 jan 2020, 12:01, Lisa xx
18

@lisa xx ik ben bang dat mensen het raar vinden want volgens topmodellen enzo moet iedereen slank zijn en ik weet niet of mijn ouders en vrienden het accepteren enzo

5 jan 2020, 17:01, Mr. Nintendo
19

Op de basis school was er een dik meisje dat gepest werd en ik vond haar wel leuk dus toen hadden we in het geheim verkering en zei liet af en toe ineens haar buik zien en ik vond dat heel sexy en op een dag toen vroeg ze: “wil je hem aanraken?” En dat deed ik en het was echt het zachtste wat ik ooit gevoeld had. Maar een paar dagen later was iemand erachter gekomen en toen werd ik gedwongen om het uit te maken en werd ik er ook mee gepest enzo. dat meisje werd nog meer gepest en ging toen naar een andere school. Mijn omgeving nam het niet goed op en zo ben ik onzeker geworden over mijn gevoelens van of ik nou wel of niet moet vertellen En of het raar is of niet. Wel bedankt lisa xx want het voelt goed hier even over te praten

5 jan 2020, 17:01, Mr. Nintendo
20

@Mr. Nintendo ik zit in dezelfde situatie. Niemand om mij heen weet dat ik op dik val. Ik heb het ooit aan een collega vertelt die ik nu niet meer spreek. Zijn reactie was wel vrij normaal maar ik ben toch bang dat familie en vrienden anders reageren.

5 jan 2020, 18:01, Me
21

Ik heb in de zelfde situatie gezeten.
Familie en vrienden allemaal erg sportief en slank om het zo te zeggen.
Nu weet iedereen dat ik op volle vrouwen val en heb nu alweer meer dan een jaar een relatie met een volle vrouw en heb niemand gehoord of dat er iemand negatieve opmerking over gemaakt werd
Het is ook geen optie lijkt om je hele leven met een slanke meid te gaan als je van mooi vol houdt!

9 jan 2020, 20:01, T
22

Hoi T wat vind je van een meisje zoals ik

9 jan 2020, 22:01, Lisa xx
23

Hoi @Lisa xx, je lijkt me een hele leuke meid en zeker niet te vol voor mij.
Hou sowieso van een ronde buik

10 jan 2020, 18:01, T
24

Hey Lisa

Hoeveel weeg je nu en ben je van plan om nog meer aan te komen ?
Zou het niet fijner voelen om wat grotere kleding te kopen zodat je er goed in past ?

10 jan 2020, 18:01, Someone
25

@Lisa xx Hoe zwaar wil je echt worden? Wat is je max? En wat vindt je moeder er nu van?

13 jan 2020, 00:01, Itzzmee
26

Hey, ik ga denk ik ook wat dikker worden, momenteel zie je echt mijn ribben en ik wil eigenlijk wel graag een laagje blubber

13 jan 2020, 17:01, N
27

Hoi itzzmee mijn max is 150 kg en mijn moeder is er wel een beetje boos over en we hebben niet zoon goed contact meer

13 jan 2020, 21:01, Lisa xx
28

Hoi Lisa dat is echt heel zwaar wat vind je er zo leuk aan?

14 jan 2020, 10:01, tim
29

Hoi Lisaxx,

Mijn vriendin is rond de 130 kilo ook wel wat aangekomen de laatste tijd maar pas wel op.
Ik snap je ouders wel een beetje natuurlijk.
Maar blijf wel gewoon genoeg bewegen.

14 jan 2020, 17:01, T
30

deel die 5000kcal door 10 en hou dat vol dan pas je ook je oude kleren weer

15 jan 2020, 19:01, Jam🍓
31

Hoi jam 🍓
Dat wil ik juist niet

15 jan 2020, 22:01, Lisa xx
32

Lisa wat vindt je zo fijn om dikker te worden?

15 jan 2020, 22:01, T
33

zijn er meer meiden die dik willen worden of dik zijn?

18 jan 2020, 22:01, tim
34

Ja ik, maar ik ben nu nog heel mager, ik zou graag een zacht laagje vet willen

19 jan 2020, 08:01, N
35

Hoi N dat is leuk om te horen!

dan heb je nog een lange weg te gaan maar dat gaat zeker leuk voelen wanneer het zo ver is!

21 jan 2020, 18:01, tim
36

Ik ga nu beginnen meer te eten, heeft iemand suggesties/tips? Ik zat al te denken om chocomelk te beginnen drinken na school en mijn ontbijt te switchen van enkel fruit naar fruit en volle yoghurt.
Ik hoop echt ongeveer 10 kg bij te komen.

22 jan 2020, 16:01, N
37

N hoeveel weg je nu en hoe lang ben je?

22 jan 2020, 21:01, S
38

Hey ik weeg nu 53 kg en ben 170 cm groot.

23 jan 2020, 21:01, N
39

Hoi Lisa xx

Hoe gaat het nu met het eten en je gewicht?

26 mrt 2020, 10:03, Tukker
40

Hoi tukker Inmiddels ben ik 18 jaar geworden en werk ik en woon ik aleen in een klein apartmentje met men moeder heb ik niet zoveel contact meer ze stuurt me maandelijks wel een redelijk bedrag door en sinds ik nu aleen woon en meer geld heb enzo eet ik ook nog veel meer dan in het begin ik denk dat ik zo tussen de 6000 en 7000 val per dag eet nu ik heb nu in veel korter tijd ook veel meer gewicht bij gekregen ik weeg inmiddels 106,6 kg

27 mrt 2020, 15:03, Lisa xx
41

Lisa dat lijkt me echt heerlijk wat voor werk doe je als ik vragen mag en is dit geen belemmering voor je werk?

27 mrt 2020, 19:03, S
42

Hoi s ik moest eerst winkel rekken vullen maar dat was te moeilijk en nu zit ik aan de kassa maar mijn dikke blubber buik zit soms wel in de weg aan die kassa en mijn borsten heb ik soms ook wel last van maar dik zijn en eten waneer ik wil is geweldig

27 mrt 2020, 20:03, Lisa xx
43

Hoi Lisa xx,
Hoe gaat het met je kleren en werkkleren, moet je veel nieuw kopen?

27 mrt 2020, 23:03, Dutchbbwlover1998
44

Hoi dutchbbwlover1998
Goeie vraag mijn kleren zijn meestal na eem paar weken al te klein en mijn werkleren passen niet meer😅ik heb vorige week in de winkel mijn broek gescheurd

😅Xxx

28 mrt 2020, 17:03, Lisa xx
45

Hoi s ik begin de dag smorgens met pannenkoeken of walfel dan gik werken en smidags neem ik pauze dan ga ik naar de Mac ik eet de hele dag door eigenlijk savonds word er voor me gekookt of gwn frieten en dan eet ik behoorlijk veel en ik reken het regelmatig uit en tik neem nu wel echt meer cal op dan er voor

28 mrt 2020, 20:03, Lisa xx
46

Hey Lisa xx, hoe lang ben je? En is het moeilijk om te lopen naar werk ofzo? Kan jij het beschrijven? Hoeveel beweeg je per dag, en hoe moeilijk is het?

28 mrt 2020, 21:03, D
47

Die 38 kg verschil is gwn geweldig nu jqa die 106 kg is soms wel vermoeiend als ik de trap op loop ben ik buiten adem enzo ik ben nu gwn een luie dikke koe geworden gwn geweldig en eigenlijk is heel mijn lichaam behoorlijk verdikt als je me nu zou zien en ik zou je zeggen dat ik vroeger een goede sporter was dat zou je gwn niet geloven wandelen is al moeilijk en mijn familie reageert er niet super op maar sommigen van mijn vrienden wel

28 mrt 2020, 23:03, Lisa xx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.