Bhh

Ik wil heeeel graag een bh maar ik weet niet hoe ik heb moet vragen😬. Ik ben 13 en 1.81 en ik heb opgemeten dat ik een grote cup A zou hebben. Weet iemand hoe ar soort van hint’s of manieren om het te vertellen

8 mei 2020, Anoniemmm


Reacties

plaats reactie
1

Hoi,
Zelf had ik hier ook last van toen ik die leeftijd had. Ik droeg altijd een hempje als we moesten sporten of school zodat mensen niet konden zien dat ik geen bh had bij het omkleden. Uiteindelijk stelde mijn moeder zelf voor dat ik een bh ging kopen. Ik was met mijn moeder bikinis aan het halen en gaf hints dat ik een bikini wou met een beugel die wat meer ondersteuning gaf zodat je niet echt iets kon zien. Toen zei ze: als dat zo is, is het misschien ook tijd voor een bh.
Nu achteraf gezien vind ik het echt stom dat ik het niet durfde te vragen aangezien het niks voorstelt

9 mei 2020, 04:05, Laura
2

Ik was vandaag in het dorp en zij dat ik nog een nieuwe bikini nodig had. Ze zei toen dat we binnenkort wel bij de decatlon zouden gaan halen😬. Pas zei ze van dat ik binnenkort eens moest kijken voor een bh en toen zei ik niks. Nu heeft ze weer wat nieuwe sport bh’s gekocht.
Heeft er nog iemand tip’s

9 mei 2020, 15:05, Anoniemm
4

Hoi, mijn moeder heeft ooit gw aan mij gevraagd of ik een bh wou. Laat me tieten vol trots aan haar zien, daarom weet ze denk ik ook dat het nodig was. Maar door corona gingen we effe nie shoppen, heeft ze super leuke van de zeeman meegenomen. Hele maal blij, miss kan je dat aan je moeder vragen. Want ja, de meeste merk bh zijn gw super duur.
Liefs

10 mei 2020, 22:05, D💞
5

Bedankt voor je tip maar durf dat echt nie heb pas wel gevraagd naar grotere topjes en toen kwam ze thuis met non padded zonder beugel bh dus gewoon een topje met meer ruimte voor je borsten ze zijn ook van het zelfde materiaal als die topjes van de Hema in kindermaten

10 mei 2020, 23:05, Anoniemm
6

Je moet niet bang zijn om het te vragen! Je moeder heeft toch ook ooit een eerste bh moeten kopen?! Misschien moet je bv eens zeggen: 'Wanneer heb je een bh nodig?'. Ze weet dan wel dat het over jou gaat, maar het is toch iets makkelijker!

12 mei 2020, 09:05, Emm@!
7

Bedanktttt

12 mei 2020, 22:05, F

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.