BH-verhalen

Hoi allemaal, het is misschien wel leuk om een soort topic te starten waarin we verhalen vertellen over onze ervaringen met ... de BH. Bijv. hoe ging het toen je je eerste BH kocht?

Ik zal meteen wel beginnen. Toen ik mijn eerste BH ging kopen was ik dertien, beginnend puber en vond ik alles heel snel gênant. Met mijn moeder (o wat genant! Een BH kopen in een lingeriewinkel en dan nog wel met je moeder!) en mijn zusje (zij wilde heel graag mee omdat zij het allemaal heel interessant vond) gingen we naar de Livera. Daar kwam meteen de winkelmevrouw aan met verhalen als "Halllooo, voor wie zoekt u een BH? Voor jou? Je eerste? Noooou, meeeeid! Wil je eentje met kant of met een printje, of deze roze, heel hip ..." Ik schaamde me dood dat ze zo hard over BH's praatte en zei heel zacht en knalrood: "Nou, liever een beetje basiskleur ofzo want dan zie je het niet door mijn kleren."
Wij drieën gingen eerst even zonder de verkoopster zelf kijken. Met mij was niet echt een gesprek te voeren. Achteraf kan ik er zo hard om lachen. Wat schaamde ik me dat mijn moeder zomaar waar andere mensen bij waren mijn BH-maat noemde (65AA, maar goed) en voor de ogen van anderen BH's aan mij liet zien die ik aan moest! En erger nog, zomaar onaangekondigd het pashokje binnenkwam terwijl ik in mijn BH stond! Ik dacht dat iedereen het kon zien en het heel raar vond dat ik daar zomaar in mijn BH stond. Natuurlijk is dat niet zo want het is een lingeriewinkel. Mijn zusje vond het allemaal heel erg leuk en hopste door de winkel - zo nu en dan kwam ze aan met bijv. een 90J ("Moet je kijken! Hier kan ik in zitten! WOW!") of een 65AA ("Mam, mag ik deze!" "... Je bent tien, je hebt nog geen BH nodig!") Uiteindelijk kochten we gewoon een BH en verliet ik met een rood hoofd en een grijnzend zusje de winkel.

Dus. Wat zijn jullie ervaringen met BH's? Vinden/vonden jullie het ook zo genant om een BH te kopen? Heb je moeite met het vinden van de juiste maat? Misschien heb je wel tips voor mensen die het niet zo goed weten ... Laat een berichtje achter :)

7 nov 2013, BH-verhalen


Reacties

plaats reactie
1

hahaha... Mijn 1e aankoop was veeeel minder gênant. Mijn moeder had gewoon via internet besteld maar daarvoor moest ze wel mijn borsten opmeten, dat vond ik al gênant. Maar goed, toen kwam de bestelling binnen, gingen we passen. Had ik er eentje aan, komt mijn zusje binnen. Met veel gedoe bonjour ik haar mijn kamer uit. Heb ik een andere aan, komt mijn vader boven en loopt mijn moeder mijn kamer uit en vraagt ze aan mijn vader wat hij er van vind. Mijn vader en ik tegelijk: "Nee ik kom niet kijken/ papa hoeft niet te komen kijken, ze/ik kan het zelf wel!"

haha... -_-

10 nov 2013, 15:11, Guillotine
2

Hahah heb precies gehad wat jij had!

10 nov 2013, 19:11, me
3

Ben laatst voor het eerst in mn eentje een BH gaan kopen. Dat is zoveel fijner dan met iemand erbij. Ik was ook zoveel sneller klaar. Als je met je moeder gaat dan gaat zij zovan: 5 verschillende proberen en steeds verstellen en de verkoopster erbij halen. En in mn eentje was het zovan: vragen "heeft u dit" --> verkoopster: ja hoor, alsjeblieft! --> passen, zit goed, is mooi, goedkoop, voor de zekerheid nog een andere maat passen maar het was de eerste keer al goed. Dus in een halfuurtje klaar.
Doeg!
En dat ze je vader om advies vroeg is idd wel wat awkward, Guillotine. Mannen weten ook niks van BH-s want die dragen ze niet :P Blij dat ik dat niet had.

11 nov 2013, 18:11, BH-verhalen
4

Ik leef al heel lang bij mijn vader...(heb geen contact met mijn moeder)
Dus toen ik mijn eerste BH ging kopen (ik was 11) moest ik met mijn VADER zo'n winkel in, ik met een rood hoofd rond kijken natuurlijk. Sommige vrouwen keken dan heel raar naar mijn vader als hij een BH pakte en vroeg "Welke maat heb je nou eigenlijk?" Mijn vader snapte er helemaal niks van en vroeg dus een medewerker om hulp, ik een paar uitzoeken en alles Komt die vrouw tijdens dat ik bezig was met me BH (beetje friemelen met de bandjes en een beetje rechtzetten) binnen in het hokje en vraagt of alles goed zat, ik ja knikken met een super rood hoofd en dacht dat ik er nooit meer uit zou komen... Na een tijdje was ik klaar en wist ik zo snel mogelijk de eerste de beste uitgang te vinden.
Het aller ergste was dat ik nog geen twee weken later al een andere maat had!!!
Hele zooitje weer opnieuw natuurlijk...
1 ding kan ik wel zeggen het was een RAMP haha
Xx Me

20 nov 2013, 19:11, :$ Awkward Me :$
5

geloof het of niet maar ik was 10 maar bij mij zit er geen verhaal achter

20 nov 2013, 21:11, veliefd op een leuke jongen
6

Ik was ook 10 en mn moeder had er gwn een gekocht. Vond ik prima. Nu draag ik elke dag een BH kan niet zonder. Ben 13 heb cup B. Als ik thuis ben (zondag en nergens heen ga) of als ik sport draag ik een sportBH. Dat vind ik chill. Verder was ik de eerste uit mn klas die er 1 had. X

24 nov 2013, 15:11, 13jarig meisje
7

Heet ik ben 12 eind kwam ik na school in mijn kamer en toen lag daar een stapeltje BH ' 's voor mij. Noe dat was mijn super saaie verhaal

24 nov 2013, 16:11, Nootjekokos
8

Bij mij op m'n 10e ,
ik had nog maar maat aa maar omdat al mijn vriendinnen er al een hadden wou ik er ook eentje.
Ik liep helemaal zenuwachtig de winkel in en zonder te passen liep ik weer uit met m'n nieuwe bh.
Kwam ik er later achter dat ik de verkeerde maat had gepakt!!
Ik heb hem nu nog steeds, haha.

29 nov 2013, 19:11, me-x
9

Mijn moeder had voor mijn eerste bh een tijgerprint gekocht. Ze kwam er gewoon mee thuis. Ik vond het zo erg.

3 dec 2013, 16:12, Bdsjhdne
10

Mijn moeder had voor mijn eerste bh een tijgerprint gekocht. Ze kwam er gewoon mee thuis. Ik vond het zo erg.

3 dec 2013, 16:12, Bdsjhdne
11

ik was vrij stevig en groot... en borsten kwamen al vroeg (werd ook al ongesteld op mn 11e). Kon het in het begin nogal goed verbergen dat ik borsten kreeg, ging krom lopen(ook niet goed voor je rug). Wou ook niet over bh's en ongesteldheid praten met mn moeder.. vond het nogal genant. Zocht alles zelf wel op in boekjes. Toen ik 12 was ging ik met mn moeder winkelen, liepen langs een lingeriewinkel en mn moeder sleurde me de winkel in en zei; dit is een overval! Je krijgt nú een BH. Was súper zenuwachtig en stond met tranen in mn ogen in het pashokje. Gelukkig was de lingerieverkoopster heel aardig. Achteraf maar goed ook dat mn moeder het deed. bleek cup C te hebben, dus later moest het ook niet! Maar nu denk ik bij mezelf; waarom vond ik het toen zo genant?!

5 dec 2013, 22:12, lizsaaa
12

naja ik bn een klein buurt winkeltje ingegaan om me 1e bh op 11 jaarige leeftijd te kopen, had al vrij snel een BH maatje A. niets speciaals, niets om voor te schamen, bedoel was enige klant, en koop er ook altijd kleding. Nu vind ik t wel erger. Bn nu 15, en hb D. die winkel waar ik altijd kocht is failliet, dus mag ik ze nu in de hunkemuller kopen, dat voelt toch wel veel minder prettig met al die mensjes om je heen........

5 dec 2013, 23:12, PunkyPanda
13

oke had een kleine 2 maanden geleden mijn eerste topje in de hema gekregen na een beetje zeuren :) nu een paar weken geleden bij de hunkemoller mijn eerste echte bh gepast 70aa was te groot maar hadden ze niet in 65aa wel in de webshop en heb nu gister bij de livera mijn eerste bh gekocht 65aa het is wel een klein beetje om te schamen als je daar zo loopt maar je moet ook denken van ja iedereen moet het een keer doen

15 dec 2013, 19:12, meisje met bril
14

mijn eerste bh was toen ik 11 was, ik wou al maanden heel graag een bh.ik was met mijn moeder aan het shoppen in Arnhem. We liepen de HEMA in om wat dingetjes te kopen we liepen een beetje rond en daar zag ik tienerbh's hangen. Dus ik ging onopvallend daar dichtbij staan en toen kwam mijn moeder naar me toen en keek die kant op en zei: ''hé is dit niet wat voor jou?'' ik '' eehhh ja leuk ''. mijn moeder pakte een 70aa en we hadden hem gekocht.
its easy :)

3 jan 2014, 19:01, Suzzie
15

Ik wild heel graag een BH, haha. Mijn moeder vond het 'schattig' (Ugh), de winkel mevrouw vond het leuk (dubbel ugh). Alleen mijn borsten groeide snel en moest elke keer terug. Ben van 65AA naar 65A naar 65B en nu is het waarschijnlijk 70B of 65C. Maar ze lijken niet heel groot ofzo.

3 jan 2014, 20:01, Me
16

Haha bij mij was het,
Mama ik wil een bh (was 9) mama zou ik die niet passen ?
Na lang zeuren niets opgeleverd een paar weken later was ik jarig , kreeg ik een bh voor mn verjaardag paste ik hem niet ! Heb ik een half jaar later een echte bh gekregen , die paste ik wel en voelde me zo stoer en groot met een bh maat 176 Haha mn borsten waren te klein voor een a een half jaar later paste ik eindelijk in het atje en nu 4 jaar verder heb ik een c :) niets genants was super trots en voelde me groot :)

4 jan 2014, 15:01, asheleley
17

Mijn 1e echte BH kocht ik soort van onder dwang van mijn tweelingzus, na lang gezeur. Aangezien zij BH zonder beugel plastic troep noemde. Ik zat toen in groep 8 en vond het allemaal niet zo belangrijk, zo groot waren ze toch niet. We gingen toen we ons kleedgeld kregen samen met de trein naar Dordrecht, ik was blijven zitten en ik was toen 12. Samen liepen we de H&M, terwijl ik een beetje tussen de kleren liep te kijken, was zij druk bezig voor een BH voor mij. Eenmaal een goede gevonden te hebben, slingerde ze tussen de mensen een BH door de winkel. Ik schaamde me dood en na het te passen vond ik het wel weer best en kocht een grijs met wit gestreepte bh. Met beugel en vulling..
Nu? Ik hecht weinig waarde als mensen me een bh zien uitzoeken. En als ze mijn BH perongeluk zien? Jammer dan, net een bikini topje toch? Niet dat ik te koop loop met me borsten en bh. Ondertussen ben ik 16 en BH's kopen doe ik gerust waar jongensvrienden bij zijn.

5 jan 2014, 15:01, Frannie
18

Mijn eerste BH kocht ik samen met mijn mam toen ik bijna 14 was.
Daarvoor waren het steeds topjes.
Maar vermits ik me echt wel stom en klein voelde omdat ik omzeggens nog geen borsten had, wilde ik zoooo graag een BH.
De eerste was dan ook een 65 AA.
Door de jaren heen zijn ze niet erg gegroeid. Ik heb nu ook nog maar een 70 A. En ja, dat is niet leuk aan het strand, maar toch liever dat dan een te grote boezem.

3 feb 2014, 11:02, Spogirlke
19

Hey, mijn eerste keer was laatst...
mijn moeder zij: Ik wil binnenkort met jou bh'tjes gaan kopen. dus ik zeg: waar dan?? Zegt zij: Nou ik was laats in de Hunkemöller en daar hebben ze ook kleien bh tjes. Dus ik zeg: okey is goed. Nou een paar dagen later gingen we de stad in. Natuurlijk moest mijn zus weer persee mee haha. Dus die vrouw ging mij opmeten BIJ DE KASSA!!!!! Echt te schaamtelijk. En toen pakte ze er een paar en die zijn we gaan passen. heb toen uiteindelijk 2 setjes gekocht.

10 aug 2014, 11:08, Cookies
20

Mijn eerste bh kocht ik via internet. Naja eigenlijk waren het er drie. Ik zat toen net in de 1e.
Ik zei tegen mijn moeder dat ik een bh wou omdat als ik ging rennen ze pijn deden en omdat het gewoon nodig was. Ze vond het goed. Ik had eerder die dag van een vriendin gehoord wat een goede site was (zij had ook net haar eerste bh). Dus ik die site thuis opzoeken en ik zocht een paar leuke er tussen uit.

Ik had toen 70aa. Het was eigenlijk best wel een flut bh als ik er aan terug denk. Er zat helmaal geen beugel in.

En na een paar maanden gingen mijn moeder en ik een keer shoppen en toen moest mijn moeder naar de Hunkemöller. Dus toen mocht ik ook 1 passen en hij zat super fijn want daar zat wel een beugel in.
Ik kreeg toen nog 2 bh's erbij. Met beugel. Ook 70aa. Die flutbh's zonder beugel gooide ik weg want die zaten voor geen meter.

Nu zit ik in de 3e en heb ik 70b. Niet dat dat heel groot is maar ach ja, het komt vast wel

13 sep 2014, 21:09, Branana
21

mijn eerste bh kreeg ik toen ik begin 12 was denk ik
ik liep met me ma door de zeeman ( ja zeeman ....)
ik was voor hemdjes aan het kijken ens en daar lagen ze naast
dus ik zeuren bij me ma of ik er een mocht ( ik had toen nog niks gwn te klein voor aa ) omdat iedereen uit me klas er een had ( je snapt me wel ) dus ik helemaal blij dat ik er een had hahaha nu ben ik bijna 14 ( ongv 2 weken ) en heb ik ongv cup 65A niet heel groot nog steeds bijna niks maarjah wat doe je eraan

14 sep 2014, 16:09, X J x
22

Haiii
Ik ben iemand van 12 en heb punt toetjes maar ik weet ni of ik een bh nodig heb?! Dus ik vraag me af hoe groote is 65 aa ? (Kan iemand foto sturen?) Maar goed ik heb nu een 75 aa (van de hema) en die past me wel maar ja ik ben bang dat als ik naar de lingerie winkel ga dan dat ze zeggen dat ik geen bh nodig heb!! Dus wat vinden julie en zal ik met me moeder gaan of vriendin of alleen?
X

4 okt 2014, 13:10, *girl*anoniempje*
23

Bij mij ia het niet zo genant. Me moeder kocht bij de zeeman 2 bh's ik was toen ongeveer 9 jaar (ik was heel vroeg in de puberteit). Nu heb ik maat 75F dat is best wel groot want ik ben nog maar 12 jaar. Maar ik krijg wel meer aandacht van jongens. Ik zit nu in de 2de heb een klas overgeslagen.

9 dec 2014, 17:12, floorhubach
24

Hoi

Dat van mij was ook niet zoo bijzonder... Ik kreeg toen we zomer kleren gingen passen de te kleine BH's van mijn zus en heb die nu nog.... wel jammer omdat de echt stevige BH's zijn gekleurd met heel drukke print dus kan geen witte Tshirts aan....

12 dec 2014, 15:12, Justsomeone
25

Ik heb eigenlijk een vraag ik vond het de eerste keer ook heel gênant alleen al om te vragen maar ja op een gegeven moment moest ik wel omdat het pijn ging doen en dus hebben we toch maar bh's aangeschaft alleen nu zijn ze te klein geworden alleen ik schaam me zo om te vragen of we nieuwe (grotere) gaan kopen :/ heeft iemand tips??

13 dec 2014, 15:12, Meisje van 12
26

Hoezo zou je je daarvoor schamen lieverd! Het is juist goed als je het vraagt! Vraag maar een keertje op een moment dat je moeder? echt kan luisteren anders moet je het waarschijnlijk nog 3 keer vragen :D

14 dec 2014, 20:12, Justsomeone
27

Toen ik 10 was had ik al een BH nodig!!!!!! En op een dag kwamen er vriendinnen spelen, maar die waren in al mijn kasten aan het rommelen, en plots gebeurde het, IEMAND HAD MIJN BH GEZIEN !!!!!!!!!!!!

15 dec 2014, 21:12, axelle
28

waarom is dat erg axelle

16 dec 2014, 14:12, meisje met beha
29

Ja je kunt er toch ook een voordeel inzien ?? Tenslotte krijgen hun er ook ooit eentje hoor ....!

16 dec 2014, 14:12, Anoniempje
30

Mijn eerste bh tja..ik was 13 ik kreeg zeg maar een driehoek bhtje. Zonder cup,Ik wou er al heel lang een, we waren bij de v&d en we liepen langs de kinder bhtje. We waren daar voor onderbroeken maar stiekem wou ik al de heletijd een bh😂😉toen me moeder zei dat we klaar waren zei ik snel:ehh ik heb zo'n doorzichtig shirt daar moet wel een bhtje onder dan hoef ik geen hempje aan. We gingen ernaar kijken en even onhandig passen. Helemaal niet gênant vond ik. Nou... ik liep daar wel met 7 bhtje in mijn handen :). Toen ik thuis was trok ik hem aan en ik was er suoer trots op😊ik had al wel eerder een soort bhtje (was 11 jaar) een soort kort hemdje van de primark(hahahaah)mijn moeder zocht naar kleren en ik zag ze daar hangen die ik liep daar de heletijd. Tot dat mijn moeder zei: Ohh wat leuk wil je die passen :D ik was helemaal blij.

6 jul 2015, 21:07, ikkeee
31

ik ben bijna 14 en heb biet zo'n speciaal verhaal ik durfde t eerst niet aan mn moeder te vragen maar uiteindelijk heb ik het toch maar gezegd ik heb cup 70A zonder beugel

17 jul 2015, 23:07, anoniem12345
32

Nou ik heb geen bh maar 2 topjes ik ben nu 12 jaar. En ik heb nu al 2 maanden een topje de 1e keer zat ik op m'n tel op de bank en kwam me moeder aan met 2 topjes ze zij draag deze maar onder je kleding,omdat je anders jr tepels ziet wat was dat Genânt maar ik praat er ook nooit ober met mijn moeder ben ook niet ongesteld
Hoe meet ik mijn borsten eigenlijk ?

12 sep 2015, 16:09, Heb.tips.nodig
33

ik ben nu 12 en heb cup 75A niet dat het heel klein is hoor maar....... Bij mij was het niet zo speciaal

ik liep met mijn moeder door de winkelstraat toen we een lingeriewinkel tegen kwamen mijn moeder had er een hele mooie bh gezien voor mij ik was toen wel nog maar 10 maar toen had ik ook al 65aa wat ook niet heel groot is.

ik moest dan natuurlijk die bh passen wat ik niet heel erg genant vond mijn moeder had altijd maar meer en meer bh's meen ik zat in het pashokje te wachten op mijn moeder zei kwam altijd aan met een stuk of 10 bh's (eigenlijk vond ik het wel leuk dat ik en bh mocht) na lang passen en zoeken heb ik uit eindelijk de winkel buitengegaan met 7 setjes toen we thuis kwamen ging ik hem onmiddelijk aantrekken.
dat was nu mijn bh verhaal

25 jan 2016, 16:01, mini
34

ik ben 12 en heb cup 75a soms ook 75aa
i kreeg mijn eerste bh toen ik 9 was
toen ik thuis kwam en ik naar mijn kamer liep had mijn moeder een hele stapel bh's gekocht wat ik heel leuk vond
dat was mijn super saaie verhaal

25 jan 2016, 16:01, nannie mannie
35

Ik heb zondag mijn eerste bh 'aangedaan' want mijn moeder had hem op eens tussen mijn topjes en hemden gelegd, hij zit heel lekker. Het is een roze ten Cate bh in cup 65AA(roze) dus zelf ben ik er erg blij mee:)

5 apr 2016, 08:04, Hulppp
36

Ik ben eigenlijk wel trots dat k de 1ste ben van mijn klas die een BH heeft (met vulling en een beugel)
Het is wel niet echt een verhaal maar ik wou dit gewoon even zeggen

9 apr 2016, 20:04, het peperkoekenhart
37

Ik ben op m'n 11e met een vriendin de stad in gegaan, en toen kochten we er allebei één. Zij vertelde het aan haar moeder. Ik durfde dat niet. Was er wel super blij mee. Werd er zelfs een beetje verslaafd aan. Ben nu 12 en heb er onderhand al 12. Mijn moeder weet dat ik ze draag. Ze vind het schattig😓🙁 ik heb het uiteindelijk gevraagd en ze zei ja hoor. Toen kochten we er 1 bij de h&m. Ze denkt dat ik er maar 1 heb. Die topjes vind ik echt niet met fijn. Kben gwn een 70aa cupje. Klein maar fijn. Ben nog wel de enige met 1 ander meisje uit de klas. Ze kijken allemaal raar naar me. Maar we zullen zien over een jaartje, dan draagt iedereen er 1.

17 apr 2016, 22:04, Dancer
38

Bij mij in de klas (zit in groep8) is een meisje. Pas 12 en heeft al 75C! Ik ben zelf al bijna 13 en heb maat 75A/B. En zij is ook veel kleiner dan mij en veel dunner

18 apr 2016, 15:04, Ikbeneenmeisje
39

Eerst droeg ik altijd topjes maar m'n moeder zij dat ik daar te oud voor werd. Dus we stonden op een dag in de Hema sn toen zij m'n moeder. We moeten er misschien zo een kopen, dat staat mooier. Dus ik dat ding kopen maar ik durf het niet aan te doen naar school. Heeft iemands tips

Gr Lisa

18 apr 2016, 20:04, Lisa
40

Ik was 8. Ik zat al heel vroeg in de puberteit. Wat best raar is want ik ben heel slank! (15 jaar, 1.72 m 55 kg) maar het was een heel gedoe. Mn moeder wou dat ik er een haalde. Ik met me rode kop. Ik zei op alles ja, en wou gelijk weg! Maar nee hoor die was leuekr of nee die was leuker. Wat een gedoe vond ik het. Ik had toen 65aa nu 75c dus ja.. Mijn verhaal..

18 apr 2016, 21:04, Lisa
41

Mijn mama moest ook een bh. We gingen allebij naar dezelfde winkel. dus deden we alsof we geen familie waren, zij gaf me geld en mama w8 een eindje verder! XD

5 jun 2016, 13:06, elfje
42

Ik durf het niet te vragen maar ik ga ws binnekort wel ff met mn vriendin de stad in❤️

20 aug 2016, 09:08, Girlxx
43

Ik had het gewoon gevraagd en hèeft ze zonder mij een bh gekocht maar ik ben dus zo'n iemand die het juist leuk vond om mee tegaan en toen op een dag had ze ze bh's meegenomen ik vond het natuurlijk superleuk ze hat een witte soft bh van 70aa en 70a en ze gin me midden in de keuken half in me nakie samen met mij passen welke beter was ik paste de aa en mijn broer en vader waren in de woonkamer en ik dacht echt zo van HELP ALS ZE MAAR NIET BINNENKOMEN alleen mijn moeder neemt me dus noot mee en zij koopt alleen maar van die soft bh 's maar ik wil voorgevormd en mer iets ander ofzo want deze zotten noet meer lekker HELP

20 aug 2016, 22:08, anoniem12
44

Ooh gosh.. Ik ga zometeen mijn eerste kopen

28 jun 2017, 06:06, Meh
45

Ik was 10 toen mijn borsten begonnen te groeien en toen droeg ik er nog geen. Toen ik elf had droeg ik gewoon topjes zonder een of andere kuil erin voor je borsten. Die platte dingen weet je wel.
Die droeg ik tot ver in mijn twaalfde jaar, eigenlijk veel te lang mijn borsten waren al veel te groot geworden voor die topjes ik had een echte bh nodig.
Ik vond het echt niet leuk, maar toen ging ik met mijn moeder naar het dorp, daar kwamen we binnen en mijn moeder zei: 'hallo wij zoeken een bh voor deze dame.'
Dus die vrouw naar mij kijken en een soort mix tussen bh en topje voor me pakken... die was veel te klein! Dus mijn moeder pakt eeen grotere, weer te klein. Volgende, weer te klein. Ik schaamde me dood, dus toen we eindelijk een goede had en we gingen betalen kon die vrouw natuurlijk precies zien hoe groot de mijne waren. Ik had toen al bijna cupmaat B.
Wij gingen naar huis en eerst vond ik die bh fijn maar toen ging ik hem haten, ik wilde weer topjes dragen toen, vlak voor de kerst vakantie zijn we naar de stad gegaan. Naar zo een echte lingerie winkel en ik schaamde me dood.
Natuurlijk moest ik van mijn moeder er eerst 10 proberen en daarna pas kopen. het was een betalen, de 2e helft van de prijs en de 3e gratis.
We hadden een normale bh uitgekozen, 70 B en die in drie verschillende kleuren. Ik vond ze echt verschrikkelijk en een week later ging ik op reis met mijn klas, een weekend weg. Alleen toen moest ik dus ook die stomme bh aan en ik wilde veel liever een topje aan trekken.
Ik heb nu, in juni nog steeds dezelfde drie bh's, maar mijn borsten zijn wel groter geworden.

28 jun 2017, 14:06, kut borsten
46

Ik ging vanmiddag gwn een standaart bh'tje uitkiezen

28 jun 2017, 16:06, Bowien

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.