Bh te strak

Hallo,

Ik draag al jaren heel strakke sportbeha's van de decathlon (specifiek kalenji basic model geen idee of jullie weten welke dat is). Ik had er nooit problemen mee wel had ik soms dat ik wat uitlijnen zag. Nou mijn probleem is dat ik het afgelopen jaar best wat verdikt ben en nog steeds dezelfde beha's draag. Ik had 2 weken geleden last van een soort angstgevoel en pijn aan de borst (ik heb dit nooit gehad en dit waren pure fysieke klachten geen mentale). Ik was even gestopt met het dragen van de bh en het ging dan even voorbij. Nu afgelopen 3/4 dagen ben ik weer begonnen ze te dragen en heb ik last van kortademigheid en pijn bij mn borsten, onder mijn borsten (ribben) en echt in het midden van mijn borst dus eigenlijk zo een beetje overal. Ik voelde ook opeens dan dat mijn bh heel pijnlijk en oncomfortabel zat en toen ik hem uitdeed dat je praktisch heel de uitlijn van mijn beha op mijn huid kon zien door de rode strepen. Heeft ooit iemand dezelfde klachten gehad zoals mij door een slechtzittende bh?

30 jan 2023, Lina


Reacties

plaats reactie
1

Hey Lina,

Persoonlijk vind ik behas ondingen, hooguit sportbehas voor tijdens het sporten. Vaker niet. Ik hou van de vrijheid zeg maar

xx
R

31 jan 2023, 13:01, Rox
2

Hoi
ik ben sem 13 jaar
en zit sinds m’n 11de in de puberteit ik kreeg als eerste borsten en werd ook op de basisschool ongesteld.
ik draag nog geen beha’s alleen topjes/sportbeha’s die nu geen goeie steun meer geven.
ik zou graag willen overstappen naar een beha maar ik weet niet hoe ik dit tegen mijn moeder moet zeggen.
zelf heb ik al geprobeerd te meten wat m’n cup is en dat is ongeveer B70
zijn mijn borsten te groot?

dit was het.

groetjes sem

1 feb 2023, 14:02, sem
3

@sem
Je borsten zijn echt niet te groot, een beha is een hulpmiddel, geen noodzaak. Zelf draag ik ze bijna nooit want ik heb er een hekel aan, in zit nu op B75 tot C 75.
Topjes doen het prima. Hooguit is het zichtbaarder als je tepels hard zijn maar dat vind ik niet zo erg.
xx
R

2 feb 2023, 15:02, Rox
4

Hallo alleen tijdje terug zei ik dat ik een bh ging kopen. Dat heb ik vandaag gedaan, het is een 65 aa bh en hij past goed en zit lekker ik draag hem als ik alleen thuis ben want mn ouders weten het niet. Ik wil hem alleen verstoppen ergens op m’n kamer. Hebben jullie misschien tips? En zal ik hem een keer aan naar

6 feb 2023, 22:02, linda
5

hoi ik ben 11, jaar en heb ook, een bh die knelt ook aan mij borsten, ik zei tegen me moeder dat me bh wel erg strak zat.
dus ik met, me moeder meten wat voor cup ik heb, was ik al lang, uit me bh ge groeit, me oude bh was een cup 65A en heb nu een cup 75B. vandaar dat het zo knelde, bij me borsten.

9 feb 2023, 03:02, sem
6

hoi @sem
was vandaag in de stad, even met me moeder. wat nieuwe bh's kopen. de laatste bh die, kocht was alweer 2 jaar terug.
wij naar de winkel, ik paste er een paar. tot dat ik de goede had die lekker zit. ik heb een cup 85B en nu heb ik een cup 95C.
ik vraag me af. op welke maat ik eindig als ik uit ge groeit ben, het zou zo maar een cup 110E kunnen zijn.

11 mrt 2023, 21:03, kim

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer