BH problemen !

hooii allemaal,
ik heb een probleem, althans vind ik. ik ben nu net 4 weken 13 jaar, en ik wil heeel graag een BH. alleen ik heb nog niet super veel, maar als ik erop druk en als ik ren doet het echt heel veel pijn. als ik mn borsten meet kom ik aan de 74 centimeter, vlak onder mijn borsten kom ik aan de 63/64 centimeter. is dit al groot genoeg voor een BH? en waar zou ik dan een goede kunnen kopen? ik draag op dit moment geen topjes ofsoo, alleen wel hemden onder mn shirt zodat je er niks doorheen ziet. en ik durf het eigenlijk niet aan mn moeder te vragen, pas als ik weet dat ik er een pas. ik ben namelijk bang dat ze me afwijst of me uitlacht, en zegt dat ik er geen pas. al mijn vriendinnen dragen al BH's. dus wat moet ik doen? wel of geen BH? en welke maat? en waar kopen?
xo' onzeker meisje...

22 jun 2015, x.onzekermeisje


Reacties

plaats reactie
1

Hoi onzeker meisje,

wees vooral niet bang om het er met je moeder over te hebben, had ik in eerste instantie ook, maar zij kan je juist helpen. Waarschijnlijk pas je wel in een 65AA ( kleinste dat er is) en je kunt ze eigenlijk bij heel veel winkels halen. Als je niet met je moeder durft te praten, probeer het dan eens bij je vriendinnen, zij hebben dit ook allemaal meegemaakt!

Succes!

Joanna

22 jun 2015, 17:06, Joanna
2

Heeej
De Hema heeft super leuke bh's ga daar maar eens heen ik haal ze daar ook.

22 jun 2015, 21:06, Elliee
3

dankje wel meiden! <3

23 jun 2015, 16:06, x.onzekermeisje
4

Hoi ik ben eens meisje van 11.
ik wil heel graag in de puberteit komen en een bh dragen maar het duurt zo lang...
Wat moet ik tips zijn altijd welkom...
xxx

23 jun 2015, 23:06, Brittje❤
5

Hoi dit hat ik ook had gedraagt of ik nieuw ondergoed mocht en. Toen kwam mijn moeder aan lopen met een BH probeer dat een

24 jun 2015, 16:06, XLALAROUX
6

hooii, ik gaa proberen om het dalijk aan mn moeder te vragen, want vanmiddag gaan we naar het city centrum en dan wil ik er een, maar ik weet niet war het goede moment is, en k vind het echt heel eng om te vragen, k ben bang dat ze iets zegt van : "maar die heb je nog hemaal nie nodig..." duss... iemand tips?
xoxo

27 jun 2015, 10:06, x.onzekermeisje
7

hooii allemaal,
bedankt voor alle tips! ik heb een schattig bhtje van maat 70aa gekocht bij de hema vandaag.
dit is hoe ik het heb gevraagd:
ik ging me aankleden en vroeg aan mam: "kom je zo even naar boven?" natuurlijk vroeg ze: "waarom?" maar ik zei "gewoon". toen zorgde ik ervoor dat ik in alleen mn broek en mn hemd stond toen ze binnenkwam, en toen zei ik: "kijk , ik denk dat alleen een hemd niet meer genoeg steun geeft..." waarop zij zei " dan gaan we vanmiddag maar eens voor een bhtje kijken!" miss hebben jullie hier wat aan!

27 jun 2015, 19:06, x.onzekermeisje
8

Brittje❤,
gewoon wachten, het komt gewoon vanzelf.

28 jun 2015, 11:06, xoo
9

Hey,

Je past 65AA wss wel. Ga met je moeder of met je vriendinnen een bh halen bij bijvoorbeeld Hunkemöller of H&M, die heb ik zelf ook ;)

xx

28 jun 2015, 12:06, Emmiii
10

Ik was 8! Toen is een bh MOEST van mijn moeder. Je zag het door t-shirts heen en topjes waren niet echt fijn ik had toen 70a nu heb ik 75c en ben ik 11 sommige denken dit wil ik ook nee dat wil je niet voor een meisje van 11 en 1.70 lang die ik groep 8 zit😕 maar ik haal mn bh's bij v&d die zijn wel goed😊 je kan ze ook bij de hema en h&m en ja primark heeft ook leuke veel suc6

28 jun 2015, 20:06, Onzekermeisje
11

hey,
je past waarschijnlijk 65AA wel, maar als je dit zeker wilt weten ga je gewoon een keer een aantal passen? bij de V&D hebben ze een merk dat heet boobs and bloomers dat zijn bhs speciaal voor mensen van jouw leeftijd... bij de livera hebben ze een namaak er van en de hunkemoler heeft sindds kort ook een lijn voor tieners!!! ga een keer lekker shoppen met een vriendin en ga samen gewoon t een en ander passen...!

30 jun 2015, 10:06, orchidee
12

bij de zeeman hebben ze keuze voor AA

30 jun 2015, 23:06, bikinigek
13

Heeyy! Praat er over met je moeder! Ze zal vast heel lief reageren en ze kan je ook het beste advies geven voor welke maat en waar je ze kunt kopen. Ik weet zelf dat de V&D en de H&M leuke BH's hebben.

Hopelijk kun je hier iets mee! :D

-xx-

4 jul 2015, 10:07, Sophiaa :D

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.