BH plz help

Ik heb dus laats in de stad een bh gepast 75B due paste perfect, maar durfde hem niet te kopen omdat ik nu nog met zn oefen/sport dingetjes rond loop en ik me af vrag wat Mn moeder zal denken🙄
Moet ik zelf gwn kopen of wachten totdat zei een keer zegt kom we gaan samen naar de stad??🤔 plz help
Ik ben trouwens 14 en 1.68 en iets in de 48 kilo ofz

28 mei 2019, Bh__help


Reacties

plaats reactie
1

Hey ik zou het er gewoon met je moeder over hebben of zelf kopen vind ze heus niet erg heeft zei toch ook mee gemaakt !

28 mei 2019, 08:05, Guusje
2

Ja klopt maar ik durf het op een of andere manier niet te zeggen en als ik het dan heb gekocht durf ik het ook niet te laten zien🙄

28 mei 2019, 22:05, Bh__help
3

Hey, wou gister het zelfde mee gemaakt! Mijn moeder zei van koop anders even ondrgoed bij Hema dus dat deed ik maar irriteer me zo fk erg aan die doorschijnende tepels dus ik kocht een bh en mijn moeder vroeg wat ik gekocht had en ik deed het gwn aan en liet het zien ik deed gwn of het me niks boeide en daardoor werd het niet ongemakkelijk😂

5 aug 2019, 00:08, Myrthe
4

Ik heb nu dus 75aa maar moet dus eigenlijk een 70a masr durf het niet tegen mijn moeder te zeggen

11 aug 2019, 22:08, Heyheyhey

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.