BH kopen plz help

Hoi,

Ik ben 13 jaar en 1.74. Ik weet niet welke cupmaat ik heb maar wss 70AA. Eigenlijk wil ik wel graag een BH want nou ja ik weet niet maar die topjes van de Hema zijn nou niet echt zo mooi. Mijn moeder vroeg me al een keer of ik mss een bh'tje wilde maar ik zei nee. Maar ik zei dus nee omdat alle kinderen uit mijn klas pas een BH kochten bij A/B en elke keer dat iemand een nieuwe BH heeft zijn ze zo van omg je hebt een BH. Wat moet ik doen?

Xxx

1 jan 2020, Whoop whoop


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou gwn aan je moeder vragen of je er een mag. Ze zal je echt wel begrijpen, zeker als ze het zelf al een X heeft gevraagd. Het is heel normaal om al een BH te hebben met cupmaat AA. Ik kocht ook mijn eerste BH met cupmaat AA dus ik zou t gwn doen.

1 jan 2020, 15:01, xx
2

Ja maar het probleem is vooral de kinderen uit mijn klas. 😪 Ze zijn allemaal een beetje zo van haat naar al die stomme kindjes die die mini bh'tjes dragen. Maar zij kregen ook echt allemaal al borsten op hun 10e dus logisch dat ze nog geen bh namen. Ik ben nu 13 maar ik heb echt geen zin in hun reactie. En gisteren vroeg mijn zusje dus een BH aan mijn moeder 😭 (we verschillen maar een jaar en zij is veel sneller met puberteit enzo.) Is er misschien een soort van tussenoplossing?

2 jan 2020, 11:01, Whoop whoop
3

Omg haha ik ben ook 13 en even lang 😂. Misschien is een bralette van de hollister een goede optie?

2 jan 2020, 11:01, M&M

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.