Bh kopen met vriendin

Hallo ik ben 12 jaar en ik heb laatst met mijn vriendin besloten dat we een bh samen gaan kopen. Want zij wil ook graag een beha, maar ik heb het niet met me moeder over gehad. En ik denk dat ik dat pas na het kopen ga doen. Maat hoe mOet ik dat zeggen? Heeft iemand een tip? En oja ik ben 12.

20 mrt 2016, Ikweethetniet


Reacties

plaats reactie
1

Heyyyy,
Wat toevallig, ik ben ook net van plan om met een vriendin een beha te kopen, aankomende donderdag, waarschijnlijk een AA maar ik weet niet of het past. Ik heb het ook noet tegen mijn moeder gezegd, ik ga het ook erna pas vertellen, maar mij lijkt het echt heel awkward! Maar ik denk dat ik gewoon meerde dingen in een winkel ga kopen en dan allerlei spullen laat zien die ik heb gekocht (kleine dingen zoals washitape enzo) en dan haal ik de BH eruit en laat ff snel, nonchalant zien en zeg; "ja, dit was in de aanbieding en leek me wel handig en mijn vriendin wilde het heel graag." Trouwens ik ben 13, maar bijna 14. Ik hoop dat ik nog wat van je hoor, om zelf ook te kijken of ik het ook op een andere manier kan zeggen

20 mrt 2016, 20:03, Anoniempjexoxo13
2

1 ding moet je weten , een bh kopen is niet awkward , elk meisje moet wel eens een bh kopen , die een wat vroeger dan een ander ! , de eerste keer wou ik ook alleen gaan omdat ik me schaamde voor me moeder , maar geloof me je kan beter met je moeder gaan , ze heeft ervaring en zal je heus niet uitlachen ofzo , ze is je moeder ! ze helpt je om te kyken of de bh goed zit, past AA je nog niet ? dan wacht je gewoon nog even 😋😋 hopelijk heb je hier wat aan xx

20 mrt 2016, 23:03, Anoniemehelpsterxo
3

Hoe heb jij dat dan gedaan? Anoniemehelpsterxo? Je wilde alleen gaan en toen?

21 mrt 2016, 21:03, Annoniempjexoxo13
4

Heeee @annoniempjexoxo13 waat gaan jullie het kopen? En hebben jij en je vriendin het er veel over en is het dan awkward tussen jullie

21 mrt 2016, 22:03, Ikweethetniet
5

Hey @ikweethetniet waarschijnlijk Hema, maat met mijn vriendinnen is het wel een beetje, maar niet heel awkward om er over te praten.... Maar je moet ff doorzetten 😂 Maar er was een meisje uit ons klas en die had ook echt niks eerst, maar toen ze er een had gekocht was het opeens echt veel groter, ahaha echt raar! Maar wanneer gaan jullie? En waar? En we hebben het er niet heel veel over, maat wel een beetje.

21 mrt 2016, 22:03, Anoniempjexoxo13
6

@anoniempjexoxo13 , wij gaan ook bij de Hema 👊🏻 en wij gaan zondag

21 mrt 2016, 22:03, Ikweethetniet
7

Ahah, heb je al een idee wat je gaat zeggen tegen je moeder/ vader?

22 mrt 2016, 06:03, Anoniempjexoxo13
8

hey

ik ben 15 en ik heb ook met een vriendin voort eerst een bh gekocht. ik ging naar de hunkemöller en nu nog steeds ik kan dat jullie allemaal aanraden de mensen zijn daar echt heel behulpzaam. oja de beugels van hema zijn raar! kijk echt goed of dat goed zit bij jou en kijk ook hoe het eruitziet met een shirt erover!

22 mrt 2016, 10:03, :D
9

@:D vond je het awkward om te zeggen dat je een beha hebt gekocht tegen je moeder? En hoe?

22 mrt 2016, 16:03, Anoniempjexoxo13
10

eigenlijk heb ik het niet echt gezegd, maar bhs moeten toch ooit gewasswn worden XD

22 mrt 2016, 17:03, XD
11

En wat zei ze toen?😂

22 mrt 2016, 17:03, Anoniempjexoxo13
12

Maar @anoniempjexoxo13 ik denk dat wij het gwn gaan zeggen tegen onze moeders en dan heel nonchalant. En je moet het niet de hele tijd uitstellen. Gewoon in 1x doen.!

22 mrt 2016, 19:03, Ikweethetniet
13

Ik g binnenkort ook een bh kopen, maar ik heb ook echt het gevoel dat zelfs AA niet past! 😂😂

22 mrt 2016, 22:03, Hihi
14

ik dacht dat ook :S maar dat was niet zo en anders gaan ze je in die winkel echt niet uitlachen hoor ;)

25 mrt 2016, 12:03, XD
15

@anoniempjexoxo13 mijn vader doet de was altijd en die durft echt niet met zijn oudste dochter een gesprek over bhs aan te gaan XD
ik was wel altijd bang dat mijn moeder de beugel van mijn bh kon voelen als ze me een knuffel gaf. maar ze heeft het niet gemerkt blijkbaar!
maar na een halfjaar waren mijn borsten gegroeid en paste ik mijn AA65 echt niet meer. toen had ik tegen haar gezegd dat ik een bh wilde, terwijl ik er dus eigenlijk al drie had! XD
zij zei ok dus ging ik weer naar de hunkemöller, maar toen met haar ipv een vriendin. toen kreeg ik ook een membercard en shit, en ik gaf mijn oude bhs aan een andere vriendin.
zo heel verhaal
groetjes XD

25 mrt 2016, 12:03, XD
16

ps bra party bij hunkemöller nu volgens mij 2e gratis
vroehâh was het derde gratis dus daarom had ik er drie XD
groetjes XD

25 mrt 2016, 12:03, XD

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.