BH KOPEN CORONA

Hoi, ik zit in de 4e en ik ben 14, alleen ik heb nog geen bh. Dan heb ik wss maat 70A ofzo, dus zo erg is het ook weer niet. maar ik zit al in de 4e en al mijn vriendinnen hebben al bhs. Mijn moeder is een dokter, dus ik mag ook niet naar buiten ofzo. 😭😭 Maar ik wil echt nu wel een bh, iig als we uit quarantaine komen. Ik durf het eigenlijk ook echt niet te vragen.....

22 apr 2020, Sabrina


Reacties

plaats reactie
1

Wacht tot corona over is en koop dan meteen een bh? Tot die tijd zie je vriendinnen toch niet als je je druk maakt om hun mening.. en cupmaat 70A zal niet bepaald gaan hangen ofzo binnen een paar maanden.

22 apr 2020, 23:04, L
2

Wacht tot corona over is en koop dan meteen een bh? Tot die tijd zie je vriendinnen toch niet als je je druk maakt om hun mening.. en cupmaat 70A zal niet bepaald gaan hangen ofzo binnen een paar maanden.

22 apr 2020, 23:04, L
3

Meten en bestellen online?

23 apr 2020, 08:04, Bikinigek
4

Als ik jou was zou ik alleen met je moeder in bed zitten ofzo en dan tot 20 of 30 tellen en dan heb je al je moed en dan zeg je gwn Mam/Mama? Ik denk eigenlijk wel dat ik nu al een bh moet want ik heb er erg last van en merk echt wel dat ik het nodig heb maar ja ik zit al wel in de 4e al dus dat is wel logisch maar zou je het misschien goed vinden als ik een bh bestel? Ik heb al een beetje online gekeken en ik denk dat ik aa70 nodig heb;) en tada je moeder heeft antwoord als je moeder het echt niet wil EN JE HEBT ECHT NOG GWN EEN BH NODIG: dan... heb je het er nog een paar keer over en als ze nog niet overtuigd is koop het dan gen zelf stiekem van je zakgeld(online) suc6 meid 💕💕

28 apr 2020, 10:04, ( • )( • )
5

En anders dan doe je met als ik voor wat ondersteuning 2 topjes aan.😉

30 apr 2020, 07:04, anoniempjevaninmiddels12
6

Mijn ma werkt in een lingerie winkel.Voor corona nam ze me mee en kocht me een Starters beha,ik wil een echte maar ze zei dat het nog niet nodig is

16 jun 2020, 23:06, Lol

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.