BFF op voetbal..

Heyy!

Ik, mijn BFF en nog 2 vriendinnen zaten op musicalles. Ik en mijn BFF waren hier zowat de hele tijd samen. Maar nu gaat ze op voetbal. Ik zit er heel erg mee. Ik wil niet dat ze op voetbal gaat. Dan kunnen we ook niet meer logeren Vrijdag op Zaterdag. Want dan heeft ze een wedstrijd. Aangezien ik voetbal ook wel leuk vind, wil ik er niet op. Met schoolvoetbal doe ik altijd mee. Maar echt op voetbal? Ze heeft nu ook minder tijd voor af te spreken. Maar dat had ze al niet. Die anderen 2 vriendinnen, ik wil niet heel close met ze worden. Eentje is heel kattig en niet echt leuk. En de andere is wel aardig, maar als je eenmaal haar close vriendin bent, moet je ook altijd afspreken! Ik heb nog twee close'n vriendinnen op musicalles, maar die zitten 1 groep hoger dan ons. Eerst heeft groep A(wij) halfuur voor zich zelf met de juffen. Dan komt een halfuur groep B(hogere groep) erbij. En dan moeten we naar huis en hebben zij nog een uur. Dus met hun kan ik niet nog closer worden, wat ik wel jammer vind. Wat moet ik doen??!!! Help Meeee!

Xx (ben 11 jaar)

28 mrt 2015, KINDJUUUH


Reacties

plaats reactie
1

ik zou gwn vertellen dat je er zo mee zit en als ze echt een goede vriendin is dan snapt ze het en neemt ze meer tijd voor jou. en je weet wat ze zeggen vriendinnen gaan voor alles. ik hoop dat je hier wat mee kan.
xxx

28 mrt 2015, 10:03, dely

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.