Beugel vriend

Ik heb zelf vroeger een beugel gehad en weet dus hoe het is om iemand ermee te zoenen. Mijn vriend krijgt nu een beugel en ik vroeg mij af hoe dat nu van de andere kant voelde? Tijdens zoenen of orale seks?
Alvast bedankt voor de reactie, dan kan ik mezelf mentaal voorbereiden (gek genoeg vind ik het ook heel spannend)

19 mei 2020, OO


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb ook een beugel en mijn vriendin klaagt nooit tijdens de orale seks of het kussen. Heel soms gebeurt het wel eens dat ik ze pijn die wanneer ik met haar tepels speel. Ik weet dat ik een beugel heb een beetje voorzichtig moet zijn. Het is eerder mijn vriendin die mij soms pijn doet als ze te hevig mijn gezicht vastneemt tijdens het kussen omdat ze dan de beugel in mijn kaken drukt. Maar al bij al ondervind ons seksleven er 99% geen hinder van.

19 mei 2020, 17:05, Herenstrings
2

@Herenstrings, niet te hard zoenen dus. Noted :)

20 mei 2020, 09:05, OO
3

Hoi,
Mijn vriend had ook een beugel, maar heb hier nooit last van gehad gelukkig! Dus maak je niet te veel zorgen :)

25 mei 2020, 10:05, Lau
4

Frontaal hard zoenen doet mij geen pijn, het is enkel als mijn vriendin mij hard op mijn kaak zoent dat het pijn doet aan mijn kaak door mijn beugel. Ik hebt daar geen lippen die me beschermen he, dus drukt dan mijn beugel in mijn kaak en dit kan wel pijn doen. Ik heb wel een keramische beugel, die blokjes zijn iets groter en harder dan een gewone ijzeren beugel, dus daar kan het misschien ook aan liggen. Hoe dan ook, zelfs al doe je hem pijn dan zal hij je dat wel met alle liefde vergeven hoor. Mijn vriendin vergeet het soms nog maar hoe kan je boos zijn omdat je lief je innig wil kussen? Dat is : "Auw! Sorry, vergeten! Geen probleem." En weer doorgaan. Echt, géén stress. Wat orale seks betreft heb ik haar nog nooit pijn gedaan maar soms zegt ze wel, let op met je beugel he 😅 Beter voorkomen dan genezen zeg maar 😂.

26 mei 2020, 09:05, Herenstrings

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.