beugel elastiekjes

heey iedereen! ik krijg binnenkort een beugel, maar welke kleur? zelf dacht ik zilver want dat lijkt op je beugel zelf? maar welke kleur zouden jullie doen?? xxxx mijj

7 nov 2018, ikbenanoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb zelf ook een beugel gehad en ik zou gewoon een zilveren/standaard kleur nemen. Tegenwoordig zie je vaker met transparant/witte blokjes, maar die kunnen op den duur gaan verkleuren als je pesto, pastasaus of ketchup eet. Bovendien zie je het beter als er toch eten tussen blijft zitten ;) Een beugel is tegenwoordig ''in'' lijkt het wel, dus ik denk niet dat je je er al te druk over hoeft te maken.
Qua elastiekjes, het maakt niet uit welke kleur je neemt. Groen, geel, paars, rood, het kan allemaal. Sommige mensen vinden rode elastiekjes er uitzien als bloed, maar dit valt echt wel mee. Ik heb zelf ook altijd rode elastiekjes gedragen.

Groetjes

8 nov 2018, 13:11, Verlegenmeisje
2

Heyy ik heb nu een beugel en je hebt gwn standaard zuivere blokjes en de steekjes mag je elke afspraak een nieuwe s kleur kiezen
P.s ja krijgt niet meteen steekjes als je een beugel hebt

8 nov 2018, 17:11, beugelbekkiee
3

oke! dankje

8 nov 2018, 20:11, ikbenanoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.