Betrapt naakt thuis

Hoi, ik schaam me dood, ik wist dat mijn ouders naar een feestje zijn gegaan, maar na dat ik me gedoucht had, ben ik savonds in mijn blootje op de bank gaan zitten en ff later was ik in slaap gevallen, toen kwamen mijn ouders weer naar huis en hebben me zo naakt zien op de bank slapen! Mijn moeder deed snel een dekentje over me heen en mijn vader was wel erg onrustig daar over. Mijn moeder vondt daar geen probleem over en mijn vader die heeft weinig tot niets tegen mij gezecht. Moet ik daar zelf met mijn vader over beginnen, of doen of er niets aan de hand is?

30 jan 2018, casoun


Reacties

plaats reactie
1

Lieve casoun, zeg dat je jeuk had bv. Jou ouders hebben het ook gedaan, en ook naakt waarschijnlijk.

30 jan 2018, 16:01, Eva
2

boeiend zeg. wat is er mis met naakt. erg preuts

20 feb 2018, 19:02, bikinigek
3

er is toch niets om je over druk te maken. er is toch niets lekkerder om even niets aan te hebben. ik lig ook wel eens naakt op de bank, of op bed..

22 feb 2018, 15:02, *D*
4

Hoi casoun
Ik doe het ook wel eens. Lekker even naakt door het huis heen lopen..na het douchen.. Ik zou me er niet voor schamen.

26 mrt 2018, 02:03, #m#

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.