Betrapt door mijn moeder

Sinds kort heb ik een nieuw vriendje. Laatst belde ik hem op om even langs te komen en dat deed hij. Van tevoren had ik al massageolie gekocht. Ik vroeg hem dus of ik hem mocht masseren. Dat wilde hij wel.

Toen vroeg hij of ik bij zijn ballen en penis wilde masseren. Dat vond ik geen probleem. Hij zei dat hij nog een condoom mee had. Ik zei dat ik nog een beetje jong was, maar hij zei dat er niks kon gebeuren, dus hij ging in mij. We waren al een tijdje bezig toen plotseling mijn moeder in mijn kamer stond. Ik hoorde haar niet aankomen omdat we zo heftig bezig waren. Mijn moeder zag ons en liep weg zonder iets te zeggen. Mijn vriend kleedde zich snel aan en ging naar huis. Ik ben heel verdrietig. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Anoniempje

11 jun 2016, Anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Ohhh......... Ik snap hoe je je voel. Heb je het al met je moeder besproken? Misschien vond je moeder het jammer, want je word zo snel volwassen. Haar kleine meisje is niet meer klein. Ik denkt dat het belangrijk is om even met haar te praten. Misschien is ze een beetje teleurgesteld :(. Praat met haar erover, dan komen jullie hopelijk uit!

11 jun 2016, 16:06, #JustAGirl🌸
2

Ik heb mijn moeder en stiefvader (die ik 4 maanden ken) betrapt nou niet echt maar gehoord ik ben nog maar 12 en ik heb steeds nachtmerries er over ik heb het al tegen mijn moeder gezegt wat moet ik doen:(

26 feb 2019, 00:02, Verdrietig meisje
3

Ik zou als ik jou was er gewoon met haar over praten.... anders word jullie relatie misschien wel te awkward of je durft het nooit meer te doen..... đus als ik jou was geweest zou ik het met haar er over hebben en vragen ofzo of ze het niet met je vader er over wil hebben ofzo of andere familie leden......

4 mrt 2019, 10:03, Onzekertje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.