Besties

Heee,
1: Ik heb niet zoveel vrienden ofzo maar in de 1e had ik een beste vriendin maar nu zitten we in een andere klas . Ze gaat nu met een ander meisje om en ik heb t idee dat ze liever haar beste vriendin is dan de mijne. Ik ken dat andere meisje ook we zijn gwn vriendinnen, maar Ze gaan ook heel vaak dingen doen met z’n 2e en dan voel ik me best geskipt.
2: ik heb 3 vriendinnen in me nieuwe klas en ik erger me de laatste tijd aan 2 van hun , maar ik weet niet waarom want ze zijn hardstikke aardig. Maar dan doe ik een dag chagrijnig omdat ik me aan hun erger en dan gaan ze gelijk weer zeiken van lau wat is dr je bent zo stil, ligt t aan ons? En dan word ik alleen nog maar chagrijniger omdat hun zich dr mee bemoeien.
TIPS?????? XXXXXX

20 sep 2017, Raaaaarrrr


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve raaaaarrrr, ik had en heb dit ook wel redelijk. Maar ik weet dat altijd een de beste en een de 2e en de andere de slechtste is. Misschien staan hun bij jou ook lager. En van jou BFF die nu iemand anders heeft, bedoelt het vast niet zo. Kijk meiden zijn jaloers, zelf willen ze dun en mooi zijn. En de dunste, geliefste, mooiste. Maar als een andere het is is het minder leuk. Ik heb wel jaloerzie. Maar toch weet ik dat ik onsopannen moet.

21 sep 2017, 15:09, Eva🍓

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.