Beste maandverband merk?

Hallo meisjes ik denk dat ik bijna ongesteld word ik wil ook niet aan mijn moeder vragen maar welke merk maandverband is het beste ik wil zeker weten met vleugels of zonder aub help libresse of always libresse ultra thin of maxi always sentive of normal plus HELP GEEN IDEE WELKE MERK.

12 mei 2016, 12 jarige


Reacties

plaats reactie
1

Helloo hoe oud ben je?
Het heeft te maken wat jij finer vind
Vleugels zijn er voor stevigheid zodat hij niet draaien ofz
En je kan in de libresse showroom kijken welke het best bij jou past

12 mei 2016, 21:05, Aya
2

Dankjewel maar welke merk ? Ik ben trouwens 12!

13 mei 2016, 10:05, 12 jarige
3

Je hebt hele goeie bij de Kruidvat voor €1.39 die zijn met vleugels en als je die toch niet okey vindt koop dan Always die zijn heel goe maar wel duur en best wel groot

13 mei 2016, 11:05, Yasmientje
4

Raad jij libresse aan want die zijn meer begrijpelijk en ze veranderen de namen niet vaak en nog ze zijn nog kleiner dan alle andere merken

13 mei 2016, 11:05, 12 jarige
5

hey!
Op met vriendinnen heb ik het ook wel eens over onze maandverband merken gehad en deze info heb ik nu:
eerste/weinig menstruatie: always normal
veel bloed: libresse
'knoeierig' ongesteld zijn (het lekt dan naar de zijkanten): always (night) met vleugels (vouw de vleugels om)

13 mei 2016, 19:05, hey!
6

Dankjewel voor de infomatie oo kan iemand trouwens always sensitive voor mij gaan proberen normal plus trouwens

14 mei 2016, 11:05, 12 jarige
7

Ik zelf vind die vleugels niet fijn en gebruik al 3 jaar het merk libresse 1 nog nooit gehad dat hij niet goed bleef zitten 2 hij geeft lichte geur af zodat je minder ruikt dat je ongesteld bent ik gebruik tegenwoordig altijd tampons en plak aan maandverband in mijn slipje als ik op de erste dagen van mijn periode ben xx

27 mei 2016, 02:05, Lonleygirl
8

Ik gebruik altijd tampons..
Heel handig en lijkt niet zo bloederig
Ik gebruik dan altijd OB normal, maar begin met mini's zodat je eraan kan wennen. Wel ALTIJD maandverband eronder, stel je lekt door de tampon dan vangt je maandverband het op

22 jun 2016, 15:06, X
9

ik gebruik zelf libresse ultra thin (groene verpakking) ben zelf 15 (gebruik sinds mn 12 al Libresse) en nog nooit doorgelekt. ik ben zelf dan ook weer niet de ergste met het bloed maar op de verpakkinng staat 4 van de 5 druppels dus heel erg sterk! en het klopt ook en het is klein :)

6 sep 2016, 18:09, Anne
10

Ik gebruik libresse good night, ook overdag! Het voelt gwn heel fijn om een erg dik maandverband aan te hebben want dan hoef je je geen zorgen te maken als je ongv 2 uurtjes niet naar de wc kan. Sws zijn die net vleugels ideaal omdat die zonder vleugels bij mij altijd helemaal opfrommelen

2 okt 2016, 23:10, AnoniemeAardappel
11

Sws met vleugels want die zonder kunnen losgaan en van hun plaats komen waardoor je alsnog doorlekt. Hoe groot ligt eraan hoe hevig je het hebt. Ik heb heel hevig. Always ultra night extra long is zelfs nog njet genoeg

27 okt 2016, 21:10, sibel
12

hoi
je heb nu ook Libresse met patrijs portjes, dan kan het poesje naar buiten kijken..

29 okt 2016, 02:10, ??
13

Ik gebruik tampons en kotex maandverband

22 nov 2016, 09:11, M
14

overdag tampons, als ik naar bed ga maandverband

22 nov 2016, 13:11, d
15

Ik ben ook al ongesteld geweest maar ik gebruik Libresse die vind ik prettiger en als je gaat zwemmen doe tampons in maar voor de rest maandverband je kan kijken of je al moet verschonen of kan laten zitten en met tampons niet als je tampons neemt doe dan eerst mini's en nu doe ik normaal volgens mij van o.b. die zijn gewoon heel fijn. Zeg het wel tegen je moeder, vader , broer ,zus, vriendje of vriendin dan kunnen zij er ook rekening mee houden 💋 tip heb sexs dat helpt ook of doe een dildor in ik weet niet of dat werkt maar sexs wel 💑

15 apr 2018, 22:04, johanna
16

Hoi. Ik gebruik tampons. Als ik ongesteld ben. Heel soms maandverband. Van libresse. Met vleugels...

17 apr 2018, 21:04, *A*
17

Overdag gebruik ik Libresse maandverband. Als het heel erg is soms Kotex super of nacht (ook heel zacht). Voor de nacht vind ik Kotex nachtverband fijn, want dat is breed en lang en dik; maakt toch niet uit want je slaapt toch ;-)
Bij Kruidvat hebben ze ook kraamverband van eigen merk (12 in 1 pak). Die absorberen ook veel. Wel een strakke slip aan doen.

8 mei 2018, 04:05, Els

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.