Beste 'hoi'

Beste 'hoi'.
Je plaats vaak vervelende reacties op deze site, je doet je voor alsof je stoer bent en de beste, maar dat is niet zo.
Ik snap best dat je het misschien niet zo bedoelt, omdat je niet van anorexia houd hoef je niet meteen te schreeuwen dat mensen er 'gewoon' mee moeten ophouden. Dat lukt niet zomaar. Je kan mensen soms echt kwetsen met berichten waarbij je niet eens nadenkt als je het typt. Ik weet niet of je dit doet voor de grap, dat ben je een internet troll die zelfvertrouwen krijgt door die van een ander af te pakken. Wat heel erg laag is, of dat je het echt meent ( wat ik niet hoop)
Denk vaker na over wat je schrijft, ( en let op je grammatica ) dan wordt dit een veel beter plekje.
Groetjes hatty.

26 jun 2017, Hatty


Reacties

plaats reactie
1

Idd iedereen moet gewoon respect hebben voor iedereen, geen gemene reacties ofz. En wat betreft grammatica? Idk veel mensen spellen verkeerd but who cares? Soms is het vervelend als het "te" is maar meestal maakt het mij in ieder geval niet uit hahaa. En Oja je zegt let op je grammatica maar jij hebt ook een grammaticale fout :-) in de zin "omdat je niet van anorexia houd...' moet houd met dt. Maarja sorry dit moet je niet verkeerd opvatten je hebt wel gelijk met dat aardiger doen! Hug

26 jun 2017, 18:06, Nederlandswondermaarnietheus
2

hoi wat je zegt is onzin mensen met anorexia willen geen aandacht zij kunnen er niks aandoen jij kent niet alle mensen die anorexia hebben dus ga niet doen of je slim bent en denk dat je weet dat ze prinsessen zijn want dat is niet zo.en serieus elk mens die tegen anorexie mensen is ofzo kan letterlijk niet eens een normaal bericht sturen zonder zeiken of geen zin om spelling aan te passen zoals : tamara,hoi eigenlijk is dit waar hoi =iemand die feiten en meningen verward en denkt dat ze iedereen kent en zich niet in een ander persoon kan verplaatsen.goed dat je dit geplaatst hebt als je vind dat hoi normaal moet doen ***

* dit bericht is aangepast door de moderator.

26 jun 2017, 19:06, juliatje.
3

die moderator iiieieieiie je pest mijn en je wilt school missn aandacht ons doe je pijn spijbel maar lekker denk volgende keer eens na wij zitten te bijten en trouwens jij gaat dood en dan doe je stoer o het is net mijn keuze je luisterdd neit en en scheld ons uit als anti ** pak hard aan dan werkt het ze doenh te voor aandacht en maud van het journaal zo expes voor de camera nee ik wil het niet ja zo ben je ook ccool nee dus wij ** jou je hoeft niet te inwijven en trouwens als jij anorexia hebt willen anderen het ook en willen dunnen zijn dus is het besmettelijk ja en verwijder het niet pas het aan maar over die hit is ook zo hier woord ik veel te rood van ik huil hier om hard zijn helpt verwende meiden o nee het is ook vaak voor jongens een kwart was ook dit en daarvan zit je vol geen anoreia echt he ik snap het niet ik jank nu ook

26 jun 2017, 20:06, hoi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.