Ben jij wel eens betrapt op masturberen????schaamde je zelf???

Ik ben 1 keer betrapt door mijn zus van 16. Ik lag toen naakt op bed toen zij binnen kwam. Ik reageerde geschrokken, maar zij moest lachen

23 okt 2017, 14 jaar meisje


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, ik ben nooit betrapt. Wel redelijk betrapt. Maar zeker niet naakt. Maar wat vond je ervan?

23 okt 2017, 08:10, Eva
2

niet alleen met masturberen ;)

23 okt 2017, 11:10, bikinigek
3

Ik ben een keer betrapt. Ik was even flink aan het afberen en toen kwam mijn zus binnen. Ik weet nog goed wanneer dit was want het was op de dag van mijn verjaardag toen ik 15 werd.

23 okt 2017, 14:10, Harry
4

Ikzelf niet maar ik heb mijn broertje een keer betrapt toen hij 15 werd en flink aan het afberen was

23 okt 2017, 14:10, Evelyn
5

Ik doe het gewoon niet dan heb je ook niet zulke problemen.

23 okt 2017, 17:10, Laama
6

Afberen

25 okt 2017, 12:10, de mastur beer
7

Ikzelf heb het niet meegemaakt, maar mijn vriendin Evelyn heeft haar broertje betrapt dat ie aan het afberen was op zijn 15 verjaardag...

25 okt 2017, 12:10, Lisanne
8

Paar jaar geleden op de middelbare school, op schoolreis Berlijn.
Achter in de touringcar het toenmalig vriendje ''een handjob'' gegeven.
Even niet opgelet en net op het moment dat hij kwam (in mijn hand spoot) stond een lerares naast ons die het zag gebeuren.
(maar ze heeft er nooit iets van/over gezegd)

25 okt 2017, 19:10, Jaja
9

Ik ben betrapt door mijn beste vriendin.
Stond voor de deur en mijn moeder heeft haar naar mijn kamer gestuurd terwijl ik stiekem met me zelf lag te spelen.
Ik schrok me rot dat zij opeens op mijn kamer stond en kreeg me toch een rode kop.
Ik stotterde wat maar zij begon te lachen en vond het niet erg zij ze.
Ze kwam bij mij op bed liggen en begon mijn kutje te masseren. Niet snel daarna kwam ik schokkend klaar, wat was dat lekker zeg.
Nu doen we als onze ouders niet thuis zijn elkaar vaker vingeren en komen dan samen lekker klaar. Het is en blijft ons geheim voor zolang het duurd

26 okt 2017, 11:10, Chantie 15
10

yes
door mijn oudere zus van 17.
ze begon te lachen en zij dat het her normaal is.
nu doen we het soms samen als we alleen thuis zijn.
en zij heeft trileitjes voor in te brengen, die zijn echt gaaf.

28 okt 2017, 15:10, Moni
11

Was is mastuberen?

29 okt 2017, 23:10, Blabla
12

Blabla dat is dat je met jezelf speelt op. Je intieme zone, jw kan ook zeggeneen soort van s*x hebben met je zelf

30 okt 2017, 08:10, Laama

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.