Ben ik ziek?..

Hi ik ben een meisje van 13 en ik heb een probleem..
Ik heb vaak gedachten dat ik ziek ben.. omdat ik steken bij mn borst heb en soms bij mn hart en longen.. mn ouders zeggen dat ik te weinig eet en dat ik in de groei ben. Oke dat kan maar alsnog! Ik heb ook een opbeetplaat en daar kan de benauwdheid ook van komen. Maar sinds vanmorgen heb ik allemaal witte vlekjes bij mn liezen tot de voorkant van mijn vagina. Het lijken droge plekken maar ik weet het niet.. ik ben zo bang! En mn ouders worden gek van mn gezeur dat ik overal last van heb! Moet ik het negeren of naar een dokter ? Please help me 🥺

14 aug 2021, FatPiggy


Reacties

plaats reactie
1

Vlekjes bij me vagina kan een vaginale schimmel zijn. gewoon langs de dokter. Vanaf je 12e mogen je ouders in principe niet meer mee de spreekkamer in tenzij jij toestemming geeft. Je kunt dus ook altijd zelf opbellen en een afspraak maken

15 aug 2021, 01:08, Lotte435
2

Mensen met hypochondrie denken vaak dat ze een ernstige ziekte hebben. Allerlei gewone lichamelijke verschijnselen worden gezien als de teken van een ernstige ziekte, zoals steek, jeuk of kramp. Het is erg moeilijk om iemand met hypochondrie gerust te stellen, ik denk dat jij dat hebt maar met vaginaklachten kan je beste naar huisarts toe.

16 aug 2021, 08:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.