Ben ik te zwaar, te licht of gezond?

Hoi, ik ben 1.64 ( ben nogal lang voor mijn leeftijd) lang en weeg 36 kilo en nou wilde ik weten, ben ik te zwaar, te licht of heb ik een gezond gewicht?

24 jun 2017, Nyancat


Reacties

plaats reactie
1

je kan je bmi op deze site bereken om te kijken of je te dun of te dik bent.

24 jun 2017, 16:06, juliatje.
2

Ik weet niet hoe oud je bent? Maar 36 kg is wel weinig I think.. en ja je kunt je bmi berekenen!

24 jun 2017, 16:06, Hey hoi
3

Ben 12 jaar

24 jun 2017, 17:06, Nyancat
4

Nyancat je hebt heel erg ondergewicht je wat lang voor je leeftijd dus daarom moet je ook iets meer wegen dan wat kleinere kinderen probeer naar de huisarts hierover te gaan. van ondergewicht kan je haar uitvallen en je hebt weinig energie en je kan heel erg bleek worden.tip 1 eet genoeg groente en fruit.tip 2 eet per dag minstens 3 maaltijden per dag je mag ook 3 tussendoortjes erbij eten.tip 3 sport ook niet meer dan 5 uur per dag.tip 4 vergelijk je niet met anderen.tip 5 drink ook genoeg zuivel op een dag (helpt voor sterke botten)

25 jun 2017, 09:06, juliatje.
5

ke het kan ook door je spijsvertering komen maar ik geloof je niet want zo ga je dood ik hou niet van die geintjes maar jij kan spijsvertering hebben of heel goed **

25 jun 2017, 11:06, hoi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.