Ben ik te zwaar?! Reageer

Hoii nou ik ben 11 jaar 1.50m lang en weeg iets van 46 kilo...( best grote borsten en heel dik haar) ik probeer af te vallen maar wel op een gezonde manier. Ik wil naar de 40 gaan. Ik eet op een schooldag:
Ontbijt: bakje cornflakes met melk en een kiwi
10 uurtje: niks
Lunch: 2 broodjes aardbeienjam
Avondeten: geen pasta, rijst oftewel geen onnodige vetten. Eet ik veel??

25 okt 2016, Girlxx


Reacties

plaats reactie
1

1 je bent niet te zwaar! Je hebt een gezond gewicht, blijf gewoon lekker jezelf! Van afvallen word je echt niet gelukkig, blijf gewoon lekker op dit gewicht en wees jezelf!
2je eet best weinig. Je eet bijna geen vet (heb je echt wel nodig!) en wat je eet is best weinig (je bent volop in de groei!)
3 ga nu niet afvallen! Zorg dat je eerst goed groeit! (Vlak voordat je je groeispurt krijgt kan het zijn dat je lichaam wat extra opslaat (ik zeg niet dat dat bij jou ook zo is, maar dat is heel normaal, heb ik ook gehad) . Je lichaam gebruikt dat juist om de lucht in te gaan!
4 praat er met iemand over! Als je het bij jezelf houdt kan het zijn dat je een eetstoornis ontwikkeld (is bij mij ook gebeurd omdat ik er vroeger niet met m'n ouders over praatte)

26 okt 2016, 16:10, Unicornn
2

ik wil ook afvallen ik ben 1.58 en 46 kilo en 12 jaar
ik eet "s ochtends bijna nooit "s middags ook niet alleen "s avonds alleen dan eet ik wel weer tussendoor chips of zo maar iemand tips??

26 okt 2016, 17:10, vetzakje
3

@vetzakje ik ben hetzelfde als jou en dat is totaal niet dik!!! Echt niet! Ik vind mezelf zelfs dun. Je bent perfect zoals je bent en ga alsjeblieft niet afvallen, straks krijg je nog een eetstoornis. Gewoon lekker genieten en lekker eten wat jij wilt!

26 okt 2016, 18:10, 🍁
4

Ik vind mezelf echt te dik:
I ben bijna 14, ben 1.60 lang en weeg 45 kg. Ik heb echt zo'n enorme vetrand bij muh buik t is echt lelijk. Ik durf ook nooit in een bikini OFZ. Maar ik doe ook aan wedstrijdzwemmen dus ja t is NII handig OFZ.

29 okt 2016, 11:10, Eeh anoniem natuurlijk
5

JE BENT NIET TE ZWAAR!
Je BMI is goed, en je eet gezond.
Ook is je leeftijd niet goed om al af te vallen (en je een goed gewicht hebt)
Als je onzeker over jezelf bent, bedenk waardoor dat komt. Pas jezelf niet aan! Tenzij je het ECHT wil.
Vaak liggen de problemen van ondergewicht aan onzekerheid en andere psychische oorzaken.

29 okt 2016, 17:10, X
6

Toen ik paar jaar geleden graag af eilde vallen toen heb ik een eetstoornis gekregen. Als je zo jong bent moet je gwn eerst nog ff groeien en pas als je bent uit gegroeid dan moet je kijken of je het nog ateeds nodig vind.

Je kan het wel tegen je moeder zeggen. Misschien helpt ze je wel met gezonder eten.

Xx

30 okt 2016, 20:10, Just me
7

Thanks evrybody❤️🎉

30 okt 2016, 21:10, Girlxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.