Ben ik te dik voor model?

Heyy!
Ik ben 13 jaar en 164 cm (163,7) en 42 kg, ik dacht aan model worden maar ik weet niet of ik te dik ben? Zelf ga ik elke week naar een eetstoornissen opvang en zeggen ze dat ik AnOrExIa heb wat niet waar is ;-; want dan zal ik dun zijn? Maar mn vraag is ben ik te dik voor een model?

3 feb 2020, rainbowbutterflyx


Reacties

plaats reactie
1

Nee, je bent juist te dun. Die mensen die zeggen dat je anorexia hebt zeggen het echt niet voor de leuk. Jij bent gevangen door die eetstoornis dus beleef je het niet zo. Je kan juist als je te dun bent geen model worden omdat dat te ongezond is.
Lief

3 feb 2020, 22:02, D💞
2

Je bent te dun, anorexia betekent niet dat je veel te dun bent maar dat je een mentale ziekte hebt die jou stimuleert om weinig tot niets te eten. Door goede ondersteuning worden niet alle anorexiapatiënten extreem dun

4 feb 2020, 01:02, Laura
3

Beste, rainbowbutterflyx zelf kijken bureaus meer dan alleen lengte en gewicht en uiterlijk. Ook kijken ze naar uithoudingsvermogen en of je goed poses kunt aannemen. Het licht er ook aan wat voor model je wil zijn en sommige bureaus voor modellen zijn voor jong en oud maar succes nog en je kan dik zijn en anorexia hebben dat is een veel gehoord excuus onder anorexia patiënten.

4 feb 2020, 13:02, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.