Ben ik te dik of niet (Helpp)

Hoi ik ben 12 jaar 162 cm en weeg 77 kilo ben ik te zwaar want iedereen zegt dat.

31 okt 2017, XxBentttxX


Reacties

plaats reactie
1

LieveXxBentttxX, wel lang haha. Maar omdat je groeit niet gaan afvallen. Je bouw is zoals het is. Ik weet het niet, dus als ik jou was zou ik op 99 gram kijken of je gezond bent. Dus bereken het maar. Big Huge.

31 okt 2017, 19:10, Eva🎨
2

Je bnt wel iets te dik maar als je indd nog gaat groeien word je langzaam dunner maar dan niet extreem veel gaan eten want dan kan je groei ook ni meer helpen en ben je een vetklep

31 okt 2017, 19:10, Ikvoelmealsmezelf
3

Bereken gewoon je BMI het is super irritant dat mensen dit telkens plaatsen.

31 okt 2017, 23:10, Ok..
4

Lieve Ok...

Sommige mensen zijn nou eenmaal onzeker over hun lichaam, sommige mensen willen advies. Als jij dat irritant vind, kijk er niet naar en ga naar een ander forum want zo ben jij ook heel irritant.

Lieve XxBentttxX,
Ik zit precies in de zelfde situatie, maar ik denk niet dat ik nog zal gaan groeien. Zorg dat je een normaal eet routine hebt en beweeg normaal. Maar ik zou als ik jou was niet extreem lijnen, of afvallen enz. Want jij zit nog in de groei en zo kan je voedingsstoffen missen, waardoor je gezondheid slechter wordt.

Heel veel liefs xx

2 nov 2017, 16:11, Lunaa_x
5

Wat lief Luna 🤗, je hebt echt gelijk.

2 nov 2017, 16:11, Eva💄
6

Ok... Ik ben het met je eens ❣️❣️❣️

2 nov 2017, 16:11, Lynn

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.